• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

SMSPENGAR - hur bra är de?

O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Hej!

Funderar på att ta ett smslån och har researchat lite. Lutar just nu åt Smspengar.nu, är det någon som har erfarenhet av dem?

När får man pengarna? Vissa företag brukar ju vara lite sega men enligt deras hemsida ska man få pengarna relativt snabbt.

Tack på förhand!!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
SMS Pengar är bra, tog ett dygn för att bli godkänd. Man måste snacka med dem lite på mobilen men sedan hade jag pengarna på kontot nästa dag.
gubbesack.gif
 

smeesan

V.I.P
Poäng: 62
Blev medlem
13 Januari 2012
Meddelanden
307
Mottagna reaktioner
10
Poäng
62
jamenvisst! Deras gamla sida länkade ju vidare till den här ett tag. Hade helt glömt! Tack!
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
betala om du vill låna igen

Jag betalade tyvärr min skuld för sent till SMSPENGAR och då skickade dom ärendet vidare till SVEA INKASSO. Jag betalade därefter inkassokravet omgående. Ca 7-8 månader senare ansökte jag om ett nytt lån hos SMSPENGAR och fick då avslag pga att ärendet gått till inkasso och då svarade killen att dom kunde inte se att ärendet var betalat pga att Svea köpt skulden av SMSPENGAR och av den anledningen kunde jag aldrig mer få ansöka om lån igen hos SMSPENGAR. Jag ringde Svea för att fråga om dom kunde meddela SMSPENGAR att jag betalat skulden för drygt ett halvår sedan men dom sa att dom inte gjorde så eftersom dom köpt skulden (vilket jag också förstår). Men ville bara delge hur jag ställde till det för mig, men samtidigt så fick jag ju klara mig utan lånet och det var ju 1-0 till mig:)
 

Vaenni

Kunnig medlem
Poäng: 17
Blev medlem
6 September 2012
Meddelanden
101
Mottagna reaktioner
0
Poäng
17
nån som vet om de skickar diskreta brev hem eller står det typ smspengar med feta, blåa bokstäver på kuvertet?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp