• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Sms lån utan uc

Matz76

Aktiv medlem
Poäng: 6
Blev medlem
15 Februari 2021
Meddelanden
21
Mottagna reaktioner
1
Poäng
6
Hej!
Jag tänker söka samlingslån men måste förbättra min UC betyg. Tänkte att lösa ca 100 000 kr med hjälp av "osynliga" krediter. Vilka är bäst tycker ni och hur mycket kan man låna? Jag har tidigare använt Ferratum, Fairlo, Risicum, Credway. Tack!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 045
Mottagna reaktioner
13 779
Poäng
9 547

Mollymunter

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
29 Mars 2018
Meddelanden
599
Mottagna reaktioner
378
Poäng
487
Ditt Nordaxlån syns nog på bisnode. Det gjorde mitt iaf när jag hade det, men berätta gärna om det inte stämmer när du kollat.
 

Mollymunter

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
29 Mars 2018
Meddelanden
599
Mottagna reaktioner
378
Poäng
487
Ja Nordax lån syns på bisnode

Tack för info, som jag minns alltså. Jag vet inte hur Wästgötas bedömningar är, om de löser in lån eller inte. Jag har bara läst om dem och tycker de verkar hårda. Det går ju alltid att prova, men undersök lite mer först!
 

Matz76

Aktiv medlem
Poäng: 6
Blev medlem
15 Februari 2021
Meddelanden
21
Mottagna reaktioner
1
Poäng
6
Tack för info, som jag minns alltså. Jag vet inte hur Wästgötas bedömningar är, om de löser in lån eller inte. Jag har bara läst om dem och tycker de verkar hårda. Det går ju alltid att prova, men undersök lite mer först!
Jag har också fått uppfattning att det är svårt att få kredit på Wästgötas. Ska läsa på lite mer
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp