• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 824
Mottagna reaktioner
6 292
Poäng
4 147
52 och ca 1,3 ’ i skuld
Men fick faktiskt på Kivra nu att de beslutat om inledande !
Men får väl avslag sen då , inte alls negativ haha
Stort stort grattis!
De flesta som får inledande får beviljad skuldsanering så försök nu att njuta av din inledande skuldsanering.
Jag är också 52 men har gjort fyra år på min sanering.
 

Zoolie

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
13 Juli 2020
Meddelanden
109
Mottagna reaktioner
55
Poäng
177
Stort stort grattis!
De flesta som får inledande får beviljad skuldsanering så försök nu att njuta av din inledande skuldsanering.
Jag är också 52 men har gjort fyra år på min sanering.
Tack Ska försöka detta , de är de nya lånet som kan ställa till de i såfall, men detta är ju en bit på vägen så skönt .

härligt för dig att bara ha ett år kvar och hoppas de gått bra under tiden .
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 824
Mottagna reaktioner
6 292
Poäng
4 147
Tack Ska försöka detta , de är de nya lånet som kan ställa till de i såfall, men detta är ju en bit på vägen så skönt .

härligt för dig att bara ha ett år kvar och hoppas de gått bra under tiden .
Det nya lånet, har ni pratat om det eller det blir först när borgenärerna skickar in som detta syns ?
 

Zoolie

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
13 Juli 2020
Meddelanden
109
Mottagna reaktioner
55
Poäng
177
Det nya lånet, har ni pratat om det eller det blir först när borgenärerna skickar in som detta syns ?
Han frågade om jag slutat låna och de har jag sa även summan men trodde de var i slutet av -21 och de var senare såg jag tyvärr .
Sa även att de var till att betala gamla lån inget annat .
 

wiran

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
4 Juni 2015
Meddelanden
830
Mottagna reaktioner
304
Poäng
497
52 och ca 1,3 ’ i skuld
Men fick faktiskt på Kivra nu att de beslutat om inledande !
Men får väl avslag sen då , inte alls negativ haha
Grattis, samma tankar här. Räknar med ett avslag, försöker intala mig att då kanske man inte blir så besviken men hoppas såklart det går hela vägen.
 

DenSkuldsatteMannen

V.I.P
Poäng: 527
Blev medlem
1 Maj 2018
Meddelanden
535
Mottagna reaktioner
407
Poäng
527
6/6 har betalt de jag kunnat men enl. Handläggaren ska man låta allt gå till Kf
Där har vi fått olika information, när jag ringde KF och frågade hur jag skulle göra så sa dem att det bestämmer du själv, för oss påverkas inte din ansökan om det kommer in ärenden hos oss eller inte så länge det inte är nya ärenden från nya aktörer som inte är med i din ansökan, så jag har betalat till dem jag kunnat och struntat i resten, vi får väll se vad de säger, han jag pratade sa att det är inte troligt att något ärende hinner komma in till dem, så han sa att de flesta släpper allt, men det där bestämmer man själv.

Jag skulle vilja släppa allt men har valt att fortsatt betala på de 2 lånen som jag har gemensamt med andra, samt kreditkorten och köp jag gjort på avbetalning.
Men Credento, Konsumentkredit, Viaconto, Loanstep, Sms-pengar, Monetti, Farilo, Betalkoll, Flexlimit, Thorn, de har fått min sista krona.

Rätt eller fel, ingen aning men så har jag gjort iaf.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp