• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

babygirl78

Kunnig medlem
Poäng: 216
Blev medlem
8 Mars 2021
Meddelanden
228
Mottagna reaktioner
74
Poäng
216
Ok, snabba ryck från ansökan till inledande ändå. Jag ansökte början på mars och inledande ungefär samma som dig.
Ja det har gått smidigt ändå, dock vid betalplan var det en borgenär som struntat i o svara/anmäla skuld och en skuld hade handläggaren missat o kontakta
 

Kalle8888

V.I.P
Poäng: 367
Blev medlem
24 Mars 2021
Meddelanden
458
Mottagna reaktioner
176
Poäng
367
Ja det har gått smidigt ändå, dock vid betalplan var det en borgenär som struntat i o svara/anmäla skuld och en skuld hade handläggaren missat o kontakta
Jaha ok,
Mitt ”problem” var att jag fick lönehöjning samma dag som betalplanen skickades ut. Gått 8 veckor nu sen dess och inte ett ord
 

johanc84

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 857
Blev medlem
8 Juni 2019
Meddelanden
5 815
Mottagna reaktioner
2 663
Poäng
1 857
Ja det har gått smidigt ändå, dock vid betalplan var det en borgenär som struntat i o svara/anmäla skuld och en skuld hade handläggaren missat o kontakta
Verkar vara väldigt olika tider på hanläggningen , vissa får svar snabbare fast man sökt en månad tidigare till och med ! Men såklart alla ansökningar är ju olika med !
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp