• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

verro

Medlem
Poäng: 6
Blev medlem
31 Augusti 2021
Meddelanden
11
Mottagna reaktioner
3
Poäng
6
Jag har 2 barn och sambo och min betalplan blev 4 år. Jag var så skuldsatt så länge så handläggaren sa att det påverkar barnen.
Tack för ditt svar, det är ju det det gör. Man känner sig så hemsk. Allt man vill ge sina barn men inte kan bara för att vi satt oss i denna skit…
 

verro

Medlem
Poäng: 6
Blev medlem
31 Augusti 2021
Meddelanden
11
Mottagna reaktioner
3
Poäng
6
Ja, man får avslag pga leasingbil.
vi har fem barn, är sambos, sambon har beviljad sanering med 3 års betalplan.
Okej, fan också. Sambon har ansökt om skuldsanering och han fick samtal med en handläggare igår. Dem skulle återkomma om beslut om inledande. Vi är sambo, 4 barn, skulder på ca 700tk. Men sitter en jäkla leasingbil…
 

Nea75

V.I.P
Poäng: 367
Blev medlem
14 Januari 2015
Meddelanden
482
Mottagna reaktioner
183
Poäng
367
Okej, fan också. Sambon har ansökt om skuldsanering och han fick samtal med en handläggare igår. Dem skulle återkomma om beslut om inledande. Vi är sambo, 4 barn, skulder på ca 700tk. Men sitter en jäkla leasingbil…
Vem står på leasingen, vi hade men den stod på mannen när jag sökte. Min gick igenom
 

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 937
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
6 007
Mottagna reaktioner
6 181
Poäng
3 937
Okej, fan också. Sambon har ansökt om skuldsanering och han fick samtal med en handläggare igår. Dem skulle återkomma om beslut om inledande. Vi är sambo, 4 barn, skulder på ca 700tk. Men sitter en jäkla leasingbil…

Hur länge till löper leasingavtalet på? Jag fick själv beviljad skuldsanering med privatleasad bil, men hade bara ca ett halvår kvar på avtalet och kunde även bevisa att bilen inte påverkade min privatekonomi eftersom milersättning för körda mil i tjänsten ”betalade” månadsavgiften för bilen…
Hur mycket betalar ni per månad i avgift?!
 

Johanna333

Aktiv medlem
Poäng: 52
Blev medlem
17 Juli 2020
Meddelanden
34
Mottagna reaktioner
19
Poäng
52
Hej allihopa.
Jag är beviljad skuldsanering.
Nu till problemet skött planen som ja ska men nu gick bilen sönder, totalt fick skrota. Ha fått köpa min brors bil för 10.000 kr den är värd ca 20.000 behöver ha den för att ta mig till jobb fram tillbaka då det inte är bussförbindelser som passar de tider ja jobbar och för långt för cykel.

Jag kommer hamna efter med halva beloppet förra och denna. Ha begärt omprövning samt skickat till min handläggare förklarat.

Jag kommer kunna betala som vanligt igen nu i september samt förmodligen betala ikapp innan november är slut de ja hamnat efter.

Jag är så orolig då jag är ensamstående med barn och haft ångest för det här 1 vecka nu. Hade de vart tv eller något annat hade ja skitit i vilket och följt planen men utan bil kan ja inte jobba.

Tror ni jag kommer bli av med min skuldsanering?

Tacksam för svar.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp