• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 824
Mottagna reaktioner
6 292
Poäng
4 147
Jag kom på varför collector har överklagat, dom glömde anmäla en skuld på 56k. Hade missat att ta med den när jag ansökte. Men dom godkände betalplanen? Känns som min oroan kan skruvas ner en aning när det gäller en glömd skuld?
Jo men jag kan inte förstå varför de inte anmält skulden innan då de anmält dom andra.
Irriterande.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Preben

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 667
Blev medlem
23 Juli 2019
Meddelanden
1 510
Mottagna reaktioner
679
Poäng
667
Jo men jag kan inte förstå varför de inte anmält skulden innan då de anmält dom andra.
Irriterande.
Ja det är bra märkligt.. men det ska väl inte kunna påverka mig negativt att jag glömt 1 skuld och dom har anmält 2 av 3?
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 824
Mottagna reaktioner
6 292
Poäng
4 147
Läste om någon på fattiga riddare som också hade råkat ut för att coll glömt 1 av 3 skulder och gjort likadant efter beslutet.
Jag har en känsla av att de gör det för att jäklas. Läst om flera där överklagan kom sista dagen innan skuldsaneringen vunnit laga kraft.
 

EVNA

Viktig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
2 Juli 2020
Meddelanden
72
Mottagna reaktioner
43
Poäng
147
Får man fråga när ni ansökte och hur lång tid tills ni fick inledande ? :)
Vi ansökte 20/4, hade samtal med handläggaren 30/6, fick inledande 6/7. Sedan fick vi förslaget nu 17/9. Pratade med handläggaren idag om några justeringar så det tar väl någon vecka till innan förslaget går ut till fordringsägarna
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp