• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

hoppfull2021

V.I.P
Poäng: 577
Blev medlem
6 Januari 2021
Meddelanden
963
Mottagna reaktioner
520
Poäng
577
Nä, vi har kommit överens om att han betalar dagis ( räkningen står på mig så han swishar ) sen betalar han kläder :)
Vi har liknande upplägg men KFM kommer beräkna kostnaderna var för sig ändå och du kommer ev behöva söka underhåll, alt dras motsvarande summa du skulle ha haft från förbehållet.
Eller uppger du att barnen bor lika mycket hos båda?
 

Elsin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 447
Blev medlem
9 Mars 2020
Meddelanden
1 315
Mottagna reaktioner
244
Poäng
447
Vi har liknande upplägg men KFM kommer beräkna kostnaderna var för sig ändå och du kommer ev behöva söka underhåll, alt dras motsvarande summa du skulle ha haft från förbehållet.
Eller uppger du att barnen bor lika mycket hos båda?
Nä, jag skriver att de bor hos mig då de har adressen hos mig och bor hos mig nästintill på hel tid.
 

Ninna245

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
3 December 2019
Meddelanden
777
Mottagna reaktioner
395
Poäng
497
Ja, ingenaning. Skriver att de bor hos mig då jag inte ser de som delad boende när han endast har dom 4 dagar i månaden
Kfm kommer antingen avslå din ansökan om du inte sökt underhåll för barnen, i annat fall räknar de in i alla fall att du får underhåll och så dras det av ditt förbehåll så du får behålla mindre. Du tjänar nog inget i detta läge på att inte söka underhåll för barnen. Pengar för dagis/fritids får du ju behålla i ditt förbehåll?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp