• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Skuldsanering deluxe - Vägen till frihet

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 045
Mottagna reaktioner
13 780
Poäng
9 547
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Gamblewhore

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
5 Juli 2019
Meddelanden
572
Mottagna reaktioner
230
Poäng
417
Tack för svaren.
Har du fått ett beslutande skuldsanering Gamblewhore ?
Jag skickade in en komplettering för en vecka sedan men som sagt har inte fått en bekräftelse fån handläggaren. Är nu på min 7 vecka gällande inledande skuldsanering.

Nix inte beslutande ännu. Fick inledande 11/10 och betalningsplan kom 29/11. Så väntar med spänning.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 045
Mottagna reaktioner
13 780
Poäng
9 547
Jag förstår. Tackar ödmjukast för båda era svar.
 

Cobratiger

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
30 Januari 2020
Meddelanden
223
Mottagna reaktioner
40
Poäng
157
Nix inte beslutande ännu. Fick inledande 11/10 och betalningsplan kom 29/11. Så väntar med spänning.
Grattis till betalningsplan !
Du fick en vecka före mig inledande skuldsanering, jag väntar fortfarande på betalningsplan.
Jag väntar också med spänning
Vad kan hända efter betalningsplanen ?
 

Poc

Aktiv medlem
Poäng: 87
Blev medlem
14 Oktober 2022
Meddelanden
22
Mottagna reaktioner
20
Poäng
87
Fick inledande i slutet på oktober. Inväntar oxå betalplan.
 

Gamblewhore

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
5 Juli 2019
Meddelanden
572
Mottagna reaktioner
230
Poäng
417
Grattis till betalningsplan !
Du fick en vecka före mig inledande skuldsanering, jag väntar fortfarande på betalningsplan.
Jag väntar också med spänning
Vad kan hända efter betalningsplanen ?

Tackar. Okeej. Borde komma snart då. Jag antar det kan bli avslag om uppgifterna man lämnat skulle skilja sig allt från vad borgenärerna påstår. Tidsperioder osv. Om det nu ska hänga på det. Eller annan missledande info som dyker upp.

Man är alltid orolig och för min del så är det några grejer i det hela. Bla sa jag att lånen var 1.5år gamla. Vilket stämde. Men min handläggare har avrundat till längre. Så där kan borgenärna protestera.

Sen så var jag ärlig om tidpunkten när jag senaste hade spelproblem och även där blev det avrundat till min fördel. Jag ä så nervös å vill inte ändra något för jag ä rädd å gå miste om detta. Handlar om några månader hit å dit. Allt annat stämmer.
 
Senast ändrad:

Cobratiger

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
30 Januari 2020
Meddelanden
223
Mottagna reaktioner
40
Poäng
157
Tackar. Okeej. Borde komma snart då. Jag antar det kan bli avslag om uppgifterna man lämnat skulle skilja sig allt från vad borgenärerna påstår. Tidsperioder osv. Om det nu ska hänga på det. Eller annan missledande info som dyker upp.

Man är alltid orolig och för min del så är det några grejer i det hela. Bla sa jag att lånen var 1.5år gamla. Vilket stämde. Men min handläggare har avrundat till längre. Så där kan borgenärna protestera.

Sen så var jag ärlig om tidpunkten när jag senaste hade spelproblem och även där blev det avrundat till min fördel. Jag ä så nervös å vill inte ändra något för jag ä rädd å gå miste om detta. Handlar om några månader hit å dit. Allt annat stämmer.
Okej. Jag trodde allt du nämnde att det gick KF igenom under utredningen. KF har aldrig frågat mig om när senaste lånen är tagna. Lämnar inte borgenärerna uppgifterna till kronofogden. KF stämde av ett lån med mig gällande komplettering jag menar alla mina lån har hamnat hos kronofogden.
 

Gamblewhore

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
5 Juli 2019
Meddelanden
572
Mottagna reaktioner
230
Poäng
417
Okej. Jag trodde allt du nämnde att det gick KF igenom under utredningen. KF har aldrig frågat mig om när senaste lånen är tagna. Lämnar inte borgenärerna uppgifterna till kronofogden. KF stämde av ett lån med mig gällande komplettering jag menar alla mina lån har hamnat hos kronofogden.

Ja kfm gjorde det men det står lite missvisande ändå och jag vågar / orkar inte ändra nått i detalj. Då det inte är jag som "felat".

Jo dom lämnar men Jag vet dock inte hur detaljerat dom lämnat.

Alla mina lån är hos kfm också.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp