• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skuldsanering deluxe - Vägen till frihet

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Elsin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 447
Blev medlem
9 Mars 2020
Meddelanden
1 315
Mottagna reaktioner
244
Poäng
447
Jag går in i v 5 nu efter inledande skrev och frågade när min handläggare trodde betalplanen kommer och han sa troligtvis innan jul men inget han kan lova som jag förstår till fullo! Jag håller tummarna att jag får det innan jul!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

fortsattliv

Medlem
Poäng: 1
Blev medlem
21 November 2022
Meddelanden
8
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Hej! Jag är relativt ny här men har läst i olika trådar.
Jag har ansökt om skuldsanering och för en vecka sedan fick jag samtalet från kf. Handläggaren sa att den skulle återkomma om det behövs ställas någon fråga. Under denna vecka som gått så har jag inte fått något besked för huruvida jag får inledande eller inte. Är det någon annan som fått vänta såhär på besked?
 

torx

Kunnig medlem
Poäng: 197
Blev medlem
19 Augusti 2020
Meddelanden
127
Mottagna reaktioner
70
Poäng
197
Hej! Jag är relativt ny här men har läst i olika trådar.
Jag har ansökt om skuldsanering och för en vecka sedan fick jag samtalet från kf. Handläggaren sa att den skulle återkomma om det behövs ställas någon fråga. Under denna vecka som gått så har jag inte fått något besked för huruvida jag får inledande eller inte. Är det någon annan som fått vänta såhär på besked?
Jag fick inget andra samtal ang beviljat eller inte, fick kolla POIT varje dag
 

Cobratiger

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
30 Januari 2020
Meddelanden
223
Mottagna reaktioner
40
Poäng
157
Hej! Jag är relativt ny här men har läst i olika trådar.
Jag har ansökt om skuldsanering och för en vecka sedan fick jag samtalet från kf. Handläggaren sa att den skulle återkomma om det behövs ställas någon fråga. Under denna vecka som gått så har jag inte fått något besked för huruvida jag får inledande eller inte. Är det någon annan som fått vänta såhär på besked?
Hej !
Jag fick besked dagen efter samtal brev via Kivra om ett inledande beslut. Det skall ta max några dagar tills man får ett besked
 

Cobratiger

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
30 Januari 2020
Meddelanden
223
Mottagna reaktioner
40
Poäng
157
Jag går in i v 5 nu efter inledande skrev och frågade när min handläggare trodde betalplanen kommer och han sa troligtvis innan jul men inget han kan lova som jag förstår till fullo! Jag håller tummarna att jag får det innan jul!
Hej !
Håller tummarna för dig.
Jag är inne på min 7 vecka väntar fortfarande på betalningsplan, skulle nog bli mitt livs bästa julklapp om jag fick betalningsplan innan Jul och ett positivt beslut om skuldsanering.
 

Gamblewhore

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
5 Juli 2019
Meddelanden
572
Mottagna reaktioner
230
Poäng
417
Hej !
Håller tummarna för dig.
Jag är inne på min 7 vecka väntar fortfarande på betalningsplan, skulle nog bli mitt livs bästa julklapp om jag fick betalningsplan innan Jul och ett positivt beslut om skuldsanering.

Betalplanen borde du få före jul men beslut om sanering lär nog dröja någon några månader till tyvärr
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp