• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Skatten, En räddning?

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 937
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
6 007
Mottagna reaktioner
6 181
Poäng
3 937
Fick höra att skv skickar ut skattebeskedet efter slutsiffran i personnummret. Min är en 7:a, så jag får snällt vänta. Vilken slutsiffra har ni som fått erat besked?

Aha, så kan de ju kanske vara... ja har en 8:a i slutsiffra & dottern har en 7:a. Ingen av oss har fått deklarationerna ännu. Vi fick våra sent förra året oxå...
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

2pac

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
23 Juni 2017
Meddelanden
1 684
Mottagna reaktioner
1 184
Poäng
867
Min är också 7 och har inte fått
 

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 937
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
6 007
Mottagna reaktioner
6 181
Poäng
3 937
Jag har 2, inte heller fått :confused:

Ok... då verkar inte resonemanget om utskick efter sista siffra i personnumret riktigt hålla med tanke på Din slutsiffra...
Enligt Skatteverket, så skickas deklarationerna ut ”slumpmässigt”, så då är det väll en ren tillfällighet att ja ALLTID får min väldigt sent... suck :(
 

sjenny

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
9 Oktober 2018
Meddelanden
93
Mottagna reaktioner
39
Poäng
137
Ok... då verkar inte resonemanget om utskick efter sista siffra i personnumret riktigt hålla med tanke på Din slutsiffra...
Enligt Skatteverket, så skickas deklarationerna ut ”slumpmässigt”, så då är det väll en ren tillfällighet att ja ALLTID får min väldigt sent... suck :(
Ja låter mer rimligt med slumpmässigt :) Är också så nyfiken och vill veta! Nästan så man blir lite sur när telefonen plingar till och det inte är Kivra
 

2pac

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
23 Juni 2017
Meddelanden
1 684
Mottagna reaktioner
1 184
Poäng
867
Tror mer kanske beroende på vart i landet man bor?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp