• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skatteåterbäring 2024, hur mycket får ni?

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Matte

V.I.P
Poäng: 157
Blev medlem
29 Februari 2012
Meddelanden
311
Mottagna reaktioner
32
Poäng
157
Fyfan godkände min deklaration direkt sen efter det har jag loggat in och tittat en del gånger. Nu loggar jag in idag och ser att ändringar har skett, någon ränteuppgift som ändrats med det är borttaget men tillagt exakt samma summa igen. Nu fick jag godkänna en gång till men nu får jag alltså inte pengar nästa vecka eller?! Fyfan att dom kan hålla på så när man godkänt redan. Var in igår senast och kollade och då va den inskickad och allt va grönt.
någon mer som fått ändringar sent?
dom har lämnat in uppgift om 3816kr förut som jag godkänt och skickat in 19 mars.
nu står det 3816kr sen -3816kr och sen 3816kr igen.
Varför ens göra så måste ju enbart vara för att jävlas med folk.
 
Senast ändrad:

Miika

Kunnig medlem
Poäng: 297
Blev medlem
20 Februari 2022
Meddelanden
241
Mottagna reaktioner
118
Poäng
297
Fyfan godkände min deklaration direkt sen efter det har jag loggat in och tittat en del gånger. Nu loggar jag in idag och ser att ändringar har skett, någon ränteuppgift som ändrats med det är borttaget men tillagt exakt samma summa igen. Nu fick jag godkänna en gång till men nu får jag alltså inte pengar nästa vecka eller?! Fyfan att dom kan hålla på så när man godkänt redan. Var in igår senast och kollade och då va den inskickad och allt va grönt.
någon mer som fått ändringar sent?
dom har lämnat in uppgift om 3816kr förut som jag godkänt och skickat in 19 mars.
nu står det 3816kr sen -3816kr och sen 3816kr igen.
Varför ens göra så måste ju enbart vara för att jävlas med folk.
Japp, se den här tråden. https://www.lånforum.se/threads/Ändring-av-ränta-brev.25003/
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 824
Mottagna reaktioner
6 292
Poäng
4 147
Fyfan godkände min deklaration direkt sen efter det har jag loggat in och tittat en del gånger. Nu loggar jag in idag och ser att ändringar har skett, någon ränteuppgift som ändrats med det är borttaget men tillagt exakt samma summa igen. Nu fick jag godkänna en gång till men nu får jag alltså inte pengar nästa vecka eller?! Fyfan att dom kan hålla på så när man godkänt redan. Var in igår senast och kollade och då va den inskickad och allt va grönt.
någon mer som fått ändringar sent?
dom har lämnat in uppgift om 3816kr förut som jag godkänt och skickat in 19 mars.
nu står det 3816kr sen -3816kr och sen 3816kr igen.
Varför ens göra så måste ju enbart vara för att jävlas med folk.
Säkert samma bolag som min vän, borttaget och sen tillagt igen.
 

Matte

V.I.P
Poäng: 157
Blev medlem
29 Februari 2012
Meddelanden
311
Mottagna reaktioner
32
Poäng
157
Säkert samma bolag som min vän, borttaget och sen tillagt igen.

Verity. Precis så borttaget och samma summa tillagd igen.
Godkände igen då det stod att den inte va inskickad men enligt andra som tydligen redan fått brev om det i kivra så skulle man inte göra det :/ Så blir nog inga pengar nästa vecka nu vad det verkar pga att dessa idioter ändrat. Konstigt ändå att sista dag va igår och nu idag är det ändrat ändå räknas det som att jag ändrat min deklaration då.
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 824
Mottagna reaktioner
6 292
Poäng
4 147
Verity. Precis så borttaget och samma summa tillagd igen.
Godkände igen då det stod att den inte va inskickad men enligt andra som tydligen redan fått brev om det i kivra så skulle man inte göra det :/ Så blir nog inga pengar nästa vecka nu vad det verkar pga att dessa idioter ändrat. Konstigt ändå att sista dag va igår och nu idag är det ändrat ändå räknas det som att jag ändrat min deklaration då.
Precis det bolaget.
Enbart för att du inte ska få dina pengar nu.
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 824
Mottagna reaktioner
6 292
Poäng
4 147
Verity. Precis så borttaget och samma summa tillagd igen.
Godkände igen då det stod att den inte va inskickad men enligt andra som tydligen redan fått brev om det i kivra så skulle man inte göra det :/ Så blir nog inga pengar nästa vecka nu vad det verkar pga att dessa idioter ändrat. Konstigt ändå att sista dag va igår och nu idag är det ändrat ändå räknas det som att jag ändrat min deklaration då.
Moderbolag Marginalen Bank såg jag.
 

Börskraschen91

Kunnig medlem
Poäng: 62
Blev medlem
24 Oktober 2012
Meddelanden
106
Mottagna reaktioner
11
Poäng
62
Ser man utbetalningen imorgon som transaktion på sitt skattekonto om man väntar utbetalning i april? Eller måste man vänta på slutskattebeskedet?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp