• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Skatteåterbäring 2020 - Officiella Lånforum tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Alva88

Kunnig medlem
Poäng: 237
Blev medlem
18 November 2019
Meddelanden
214
Mottagna reaktioner
88
Poäng
237
Om jag räknar rätt får jag och min man tillbaka runt 30 tkr.
Har två alternativ, antingen läggas in på det sparkonto där vi försöker bygga upp en buffert eller amortera ner ett blancolån.
Jag tror det blir alternativ 1 då vi gärna vill ha en okej buffert på plats för oförutsedda kostnader och sedan satsa på skuldsidan.
Om det är ekonomiskt smartast vet jag inte men antagligen sover vi bättre på natten med pengar på ett konto än med lägre skulder (3 barn, hus, hund)
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 824
Mottagna reaktioner
6 292
Poäng
4 147
Om jag räknar rätt får jag och min man tillbaka runt 30 tkr.
Har två alternativ, antingen läggas in på det sparkonto där vi försöker bygga upp en buffert eller amortera ner ett blancolån.
Jag tror det blir alternativ 1 då vi gärna vill ha en okej buffert på plats för oförutsedda kostnader och sedan satsa på skuldsidan.
Om det är ekonomiskt smartast vet jag inte men antagligen sover vi bättre på natten med pengar på ett konto än med lägre skulder (3 barn, hus, hund)
Om resultatet ej blir bra så har ni de 30000 kr att förändra det med. _-)
 

evilina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
5 April 2018
Meddelanden
1 587
Mottagna reaktioner
1 101
Poäng
867
Jag är väldigt nervös förra året fick jag 35000, hoppas på minst samma i år.. orolig att engångsskatt på bonusar inte har blivit korrekt bara och det ska skita sig. Jag ska lägga det mesta på mina sista inkassoskulder!
 

Lippe

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
12 Juli 2018
Meddelanden
2 320
Mottagna reaktioner
1 356
Poäng
997
Körkort för nästan hela slanten om jag får behålla pengarna för KF. Prio för mig att hitta bättre välbetalt jobb. Jag har en masterutbildning men körkort är ett måste.

Masterutbildning inom vad? Borde ju inte vara nåt problem att hitta ett bra jobb, om du tagit ut din examen.
 

Lippe

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
12 Juli 2018
Meddelanden
2 320
Mottagna reaktioner
1 356
Poäng
997
Imorgon börjar de elektroniska deklarationerna skickas ut. Hoppas den dyker upp :)
 

HammarbyAlex

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
9 Maj 2019
Meddelanden
632
Mottagna reaktioner
399
Poäng
487
Masterutbildning inom vad? Borde ju inte vara nåt problem att hitta ett bra jobb, om du tagit ut din examen.


Vill inte säga vad eftersom att jag inte vill outa mig själv mer än vad jag redan gjort men inom humaniora. Inte det lättaste men körkort krävs för de flesta jobben.
 

pala87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 897
Blev medlem
20 Juli 2017
Meddelanden
2 391
Mottagna reaktioner
1 149
Poäng
897
Har sålt fonder för sammanlagt 100 000 kr år 2019, har väl gjort vinst några 1000 lappar men vet inte hur min skatt blir pga det
 

Ninna245

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
3 December 2019
Meddelanden
777
Mottagna reaktioner
395
Poäng
497
Ingen som fått sitt besked?
Sitter på nålar här kom igeeeeeen nu...
 

pinnen222

V.I.P
Poäng: 307
Blev medlem
28 Maj 2018
Meddelanden
366
Mottagna reaktioner
110
Poäng
307
Jag var inne på skatteverket igår..då stod det att inkomstdeklarationen öppnar 17e Mars..eller?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp