• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skatt och skuldsanering

Rufsen

Medlem
Poäng: 6
Blev medlem
12 April 2024
Meddelanden
5
Mottagna reaktioner
3
Poäng
6
Hur stort var beloppet ? Var de aldrig prat om att du skulle betala tillbaka när du fick beslut?
Beloppet var på strax över 12.000 kr och det enda som handläggaren var intresserad av i det läget var om jag hade några statliga skulder. Då jag inte hade det så blev det prat om handläggningstider och att jag tyvärr troligen fick vänta till Aug-Sep innan jag kunde räkna med att få veta om skuldsaneringen gått igenom och vunnit laga kraft eftersom det var semestertider och att borgenärerna ofta var väldigt sena med att svara i dom tiderna och att hon troligen fick skicka ut påminnelser och lite sånt, vilket oftast inte behövs när det inte är semester. Samtalet avslutades med att hon sa att jag kunde se skatteåterbäringen som en förtida semesterpeng och önskade mig en trevlig semester och att allt såg bra ut inför det slutliga beslutet.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp