• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

seqr och PayByBill

smeesan

V.I.P
Poäng: 62
Blev medlem
13 Januari 2012
Meddelanden
307
Mottagna reaktioner
10
Poäng
62
Oj, jag vet faktiskt inte riktigt... När jag testade att föra över till min man så reggade vi bara ett mottagarkonto som stod i hans namn. Har tyvärr inte testat annat så jag vet inte hur just det funkar? Men det kan väl inte hända något katastrofalt om man provar, mer än att det inte funkar då tänker jag? Man får ju fylla i bank och kontonummer själv på mottagarkontot
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Oyster

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 347
Blev medlem
9 Mars 2013
Meddelanden
1 201
Mottagna reaktioner
116
Poäng
347
Tas det inte en upplysning på min vän?

Eller hur kan man undvika det?
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
öppnade Paybybill konto förra måndagen. Vart godkänd men står att kontot bearbetas. Mejlade Seqr kundtjänst och frågade vad som var fel. Fick svar om att det kommer brev den här veckan som man ska bekräfta med. Någon som kan bekräfta att så är fallet? Men varför tar det sån tid??
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Samma här

öppnade Paybybill konto förra måndagen. Vart godkänd men står att kontot bearbetas. Mejlade Seqr kundtjänst och frågade vad som var fel. Fick svar om att det kommer brev den här veckan som man ska bekräfta med. Någon som kan bekräfta att så är fallet? Men varför tar det sån tid??

Hej Reggade också paybybill förra måndagen. stod att det vart godkänt men inget hört sen?
När man reggade för collector gick det ju snabbt, varför tar den sån tid nu? Kanske många ansökningar eller nått....

.Olle
 

jto

V.I.P
Poäng: 92
Blev medlem
9 November 2011
Meddelanden
512
Mottagna reaktioner
17
Poäng
92
De har inte tagit någon upplysning på mig har Seqr kredit på 10.000 då tog de upplysning fick 5000 i kredit på PaybyBill i söndags men ingen upplysning tagen och inte när jag handlade på XXL med PayByBill togs det någon upplysning heller.


Fick du 10000 i kredit hos collector? Gick bara att välja 5000 när jag la till dom i appen.
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
978
Poäng
907
Collector har jag 10.000 hos i Seqr appen men PayBy Bill har jag 5000 på det går tydligen att söka utökad kredit på den också hos Gothia men det har jag inte gjort än.
 

1508

V.I.P
Poäng: 122
Blev medlem
26 Maj 2013
Meddelanden
824
Mottagna reaktioner
35
Poäng
122
Jag har fått min kreditupplysning ( UC ! ). Seqr tog en upplysning för 5000kr !!!!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp