• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Påminnelse från Vippi?

Mini

Viktig medlem
Poäng: 7
Blev medlem
9 Februari 2012
Meddelanden
69
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Vippi

Är det nån här som har fått låna mer än 2000 kr hos Vippi? Tacksam för svar!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

jasse

Kunnig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
11 November 2011
Meddelanden
215
Mottagna reaktioner
6
Poäng
42
Skickar dom direkt till kf? Hur lång tid tog det annars innan ni fick påminnelse?
 

sommar

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
12 Juli 2012
Meddelanden
21
Mottagna reaktioner
1
Poäng
7
jag fick påminnelse fast jag hade betalat, vilket de själva såg och inte förstod. Var något fel som skulle rapporteras vidare till it-avdelningen :-D
 

sommar

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
12 Juli 2012
Meddelanden
21
Mottagna reaktioner
1
Poäng
7
nu var det skickat en fel påminnelse men den kom från dem själva och vid utebliven betalning skulle det gå vidare till inkasso efter 10 dagar.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Hur snabbt efter förfallodagen kom påminnelsen? Tänkte försöka hinna betala innan den kommer för en gångs skull..
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Jag fick en påminnelse idag på sms. Förfallodagen var i torsdags. Är detta påminnelsen som kommer, skickas det till inkasso sen? Eller kan man vänta på påminnelse per brev också?
 
C

Craftingcrafting

Gäst
Poäng: 0
Vippi.se betalar inte tillbaka

Om man som i mitt fall råkar betala tillbaka ett sms lån från vippi.se 2 gånger så slingrar sig vippi och vägrar betala tillbaka och skyller på att de inte kan se att man betalat in för mycket. I början skyller de på deras it avdelning att det kan ta lite tid att föra tillbaka pengarna man råkat betala in extra
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp