• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Omprövning tidigare deklarations år

Pressbyrån

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
16 Juli 2019
Meddelanden
386
Mottagna reaktioner
227
Poäng
407
Hej!

Det är nämligen så att jag begärt omprövning för tidigare deklarations år 2020 2021 efter att jag märkt att många inkassobolag osv ej rapporterat in min ränta.
Skatteverket mottog min begäran för 30 dagar sedan. Jag har skickat in alla underlag som som styrker ränteutgifter för dessa år, har begärt ut allt från respektive inkassobolag osv.

Någon som vill dela med sig av sin upplevelse av begäran om omprövning? Hur lång tid tog det? Hur smidigt var det? Var du tvungen att komplettera om mycket?

Mvh
Pressbyrån
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Noname93

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
19 Juni 2023
Meddelanden
4
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Tja! Har precis skickat in och gjort samma sak som dig. Hur har det gått? Hur lång tid tog det innan det hände något för din del?
Mvh
 

Pressbyrån

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
16 Juli 2019
Meddelanden
386
Mottagna reaktioner
227
Poäng
407
Tja! Har precis skickat in och gjort samma sak som dig. Hur har det gått? Hur lång tid tog det innan det hände något för din del?
Mvh
Tog 3,5 månad innan jag fick svar och då godkände dom inte mina underlag så nu väntar jag på "nytt" underlag från ett inkasso bolag även om det är exakt samma. Vet inte hur jag ska få handläggaren att förstå..
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp