• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Nytt smslån Pjum?

Spr

Medlem
Poäng: 1
Blev medlem
16 Januari 2023
Meddelanden
8
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Vi som fick beviljat men inte kan logga in är nog körda :)
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Jeni

Kunnig medlem
Poäng: 236
Blev medlem
7 Januari 2023
Meddelanden
170
Mottagna reaktioner
87
Poäng
236
Hur bisarr denna tråd än må vara så glädjer det mig att utbetalningarna börjar trilla in på era konton. Jag känner igen mig så hemskt när jag hade mitt spelberoende. 2,2 mille i skuld efter att varit helt våldtagen av speldjävulen. Jag hoppas att ni kommer kunna betala tillbaka pengarna och inte överskuldsatta er som jag gjorde i mitt beroende. Det beteendet gjorde att jag nu 4 år senare måste titta mina barn i ögonen och säga nej när dem önskar sig saker , vill gå olika fritidsaktiviteter resa osv trots att jag har en hög inkomst och slutat spela gått behandling och haft löneutmätning på 12500 varje månad i 4 år. Jag väntar på slutgiltigt beslut i min skuldsanering. Om den inte går igenom kommer jag aldrig bli skuldfri. Men jag är tacksam att speldjävulen är besegrad att och hoppas innerligt att ni som lider av samma fortsätter att kämpa. Till er som har ekonomi till att betala tillbaka och bara försöker överleva en fattig månad grattis använd dem väl, KÄRLEK till er alla
 

clrp

Medlem
Poäng: 6
Blev medlem
13 April 2022
Meddelanden
13
Mottagna reaktioner
1
Poäng
6
Blivit beviljad men ej fått SMS bekräftels, tror ni pengarna är utbetalda ändå? Ansökte runt 19 i Lördags
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp