• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Nytt smslån Pjum?

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Jägob Lögoinen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 667
Blev medlem
16 Oktober 2019
Meddelanden
1 923
Mottagna reaktioner
631
Poäng
667
Nu har de ändrat på hemsidan.Utbetalning sker inom 2-3 bankdagar.
Bara början. Jag har ju sagt hela tiden och från start att dom väl på måndag kommer att kommunicera via hemsidan att dom öppnar den sista januari pga högt tryck osv. Är ju en klassiker som man redan ser tendenser på här.
Men det hjälper liksom inte ju mer folk tjatar, frågar och ältar om samma trötta ointelligenta frågor…
 

Bullens

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
1 Maj 2014
Meddelanden
1 362
Mottagna reaktioner
800
Poäng
717
Är det inte nån eller några av storbankerna som visar "kommande" betalningar? Om de skickades på dan i fredags borde de väl i så fall synas nu eller är "det systemet" Helt offline på helgerna?

Tänker att om det syns hos nån ja då är det ju legit om det inte gör fast det borde är det ju rätt klart att det är bluff o båg
 

Vic86

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
20 Oktober 2020
Meddelanden
348
Mottagna reaktioner
139
Poäng
327
Jag vart nerkad. Känns som det finns folk med betydligt sämre förutsättningar än mig som blivit beviljade? Har dom blivit hårdare?

Har inkomst runt 50K i mån och inga anmärkningar. Dock högt belånad men det verkar många här också vara.
 

Bara Tankar

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
3 Mars 2022
Meddelanden
29
Mottagna reaktioner
4
Poäng
7
Hur ser ni att de är registrerade för utlåning av FI? Via pjums hemsida? För jag hittar inte något om företaget på FI’s hemsida. Någon som vet om de är legitima?
 

Jägob Lögoinen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 667
Blev medlem
16 Oktober 2019
Meddelanden
1 923
Mottagna reaktioner
631
Poäng
667
Är det inte nån eller några av storbankerna som visar "kommande" betalningar? Om de skickades på dan i fredags borde de väl i så fall synas nu eller är "det systemet" Helt offline på helgerna?

Tänker att om det syns hos nån ja då är det ju legit om det inte gör fast det borde är det ju rätt klart att det är bluff o båg
Brukar väl mest vara från löner, CSN-utbetalningar, utbetalningar från Försäkringskassan med mera. Är väl aldrig att det syns när det kommer till sms lån?:rolleyes::oops:
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp