• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Nytt smslån Pjum?

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 677
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 775
Mottagna reaktioner
2 690
Poäng
1 677
Jag vill inte låta nedlåtande eller så, men detta är nog den mest desperata tråd jag läst på länge. Jag förstår allas desperation efter pengar, har själv varit där, men tänk gärna ett steg längre när det lanseras såna här nya aktörer på marknaden. Finns det inte andra möjligheter att få ordning på ekonomin än att ta dessa skitlån? Har man dessutom lite bättre förutsättningar finns det nog bättre alternativ än dessa.
Hoppas ingen blir lurad <3
 

Nickos

Kunnig medlem
Poäng: 122
Blev medlem
5 Oktober 2022
Meddelanden
256
Mottagna reaktioner
29
Poäng
122
Så du menar att det står kommande transaktion 15000? Inte hört någon säga det iallafall. Jag menar bara att man inte ska ta något förgivet, vad skulle problemet vara med det?
Kommer inte lämna någon tråd för att jag säger sanningen. Väldigt många gånger när ett nystartat företag/lån säger ett visst datum och får in betydligt fler ansökningar än tänkt så skjuter dom på det ett par veckor/månader och ibland är. Det är ren fakta bara.
Du kan inte se kommande transaktioner på banken menar du? Dragningar å inbetalningar som är bokförd men inte gått än. T.ex om de är helg
 

lalidafa

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
8 Januari 2021
Meddelanden
202
Mottagna reaktioner
34
Poäng
147
ni som skriver att det syns 15.000 kr på era konton redan - snälla avgå. En överföring syns från myndighet/arbetsgivare. Inte ett sms lån.
 

Nickos

Kunnig medlem
Poäng: 122
Blev medlem
5 Oktober 2022
Meddelanden
256
Mottagna reaktioner
29
Poäng
122
Det vet jag att den inte gör gubben så lugna dig. Sms-lån visas inte sådär
Beror på hur de betalas. Kommer den in imorgon så visas den. Du behöver inte tro mig men jag ser den och de är huvudsaken. Skaffa dig några vänner istället för att sitta och ljuga på ett forum :D
 

Bullens

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
1 Maj 2014
Meddelanden
1 362
Mottagna reaktioner
800
Poäng
717
ni som skriver att det syns 15.000 kr på era konton redan - snälla avgå. En överföring syns från myndighet/arbetsgivare. Inte ett sms lån.
Hahah sen för de över 14805 kr inte 15000 enligt informationen.

Så de som ser att 15.000 är på väg halucinerar
 

lalidafa

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
8 Januari 2021
Meddelanden
202
Mottagna reaktioner
34
Poäng
147
Beror på hur de betalas. Kommer den in imorgon så visas den. Du behöver inte tro mig men jag ser den och de är huvudsaken. Skaffa dig några vänner istället för att sitta och ljuga på ett forum :D
Hahaha kul att du ser 15.000 kr när dem betalar ut 14850 kr. Måste kännas skönt att du försöker övertala dig själv så pass mycket att du ljuger om transaktionen också. Jag har vänner. Så det behöver jag inte skaffa mig. Du borde skaffa dig ett bättre betalt jobb kanske :)
 

Jägob Lögoinen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 667
Blev medlem
16 Oktober 2019
Meddelanden
1 923
Mottagna reaktioner
631
Poäng
667
Du kan inte se kommande transaktioner på banken menar du? Dragningar å inbetalningar som är bokförd men inte gått än. T.ex om de är helg
Det kan jag. Men det var inte det jag pratade om. Men en utbetalning av lån kan du inte se innan, det är löner, utbetalningar från CSN, utbetalningar från försäkringskassan…trodde du visste det?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp