• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Nytt lån creditstar.se

O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
omständigt

Ja jösses vilken procedur. Sökte i torsdags, idag ringer de upp och frågar i stort sett samma som i det omfattande ansökningsformuläret. Sen säger de att de ringer upp igen. Avslag...
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Tar UC

Nu är jag riktigt förbannad. Jag sökte på 2000kr, fick avslag, och till råga på allt så har de tagit en uc.
 

ragger

Ny medlem
Poäng: 2
Blev medlem
26 Juni 2012
Meddelanden
1
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Ja, och världens sämta kundservice med, hörde inte ett skit vad dom sa när dom ringde mig.....och frågade exakt samma frågor som man svarade på hemsidan..... Ger dessa en 1:a av 5 möjliga
 

hejsanhoppsan

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
31 Oktober 2011
Meddelanden
11
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
creditstar kundtjänst

ansökte och blev uppringd-haha vilka frågor! allt möjligt ville hon veta, blev nästan förvånad att hon inte frågade vad jag åt till frukost.. sen sa hon att handläggaren skulle gå kolla upp mig-va? varför inte bara ta en uc, istället för dessa överflödiga frågor, därefter ringa upp med svaret, som blev nej
dom får 0 i betyg, inte för att det blev avslag utan för deras kundtjänst och procedur
 

svalan

V.I.P
Poäng: 317
Blev medlem
18 Oktober 2011
Meddelanden
607
Mottagna reaktioner
119
Poäng
317
massor av frågor

blev beviljad 2000kr efter två samtal samma frågor som jag svarade på när jag sökte.hörde knappt va hon sa
 

gran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 417
Blev medlem
3 Juni 2012
Meddelanden
1 876
Mottagna reaktioner
153
Poäng
417
Ja jag håller med Er.sök ej på creditstar,,jösses..skostorlek
You name it och inte kunde hon svenska..hörde knappt vad hon sa
Vilket skitföretag
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Ja det var som om man skulle låna jättebelopp, och sen UC, vilket dom borde informerat om när dom ringde upp
 

Jurgen

Kunnig medlem
Poäng: 72
Blev medlem
17 Februari 2012
Meddelanden
219
Mottagna reaktioner
18
Poäng
72
Estländare som ligger bakom det där. Inte konstigt att det är som det är! AVSTÅ!!!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp