• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Nordax!

Berra.

Viktig medlem
Poäng: 102
Blev medlem
12 April 2022
Meddelanden
90
Mottagna reaktioner
29
Poäng
102
Hej!
Jag har nyss fått erbjudande från nordax på lendo (riktigt dåligt) men behövligt. Tänkte bara kolla om nån har koll på hur svåra dom är att ha och göra med? Använder de typ kreditz för att kolla kontohistorik? Skickar de hem massa brev och hur lång tid brukar ansökningsprocessen/utbetalning ta?
Har signat skuldebrevet och står nu att en handläggare ska kolla igenom.
Tacksam för alla svar!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Berra.

Viktig medlem
Poäng: 102
Blev medlem
12 April 2022
Meddelanden
90
Mottagna reaktioner
29
Poäng
102
Ingen som har några erfarenheter? Vaknade upp och såg att jag fått en swish från svenska spel på 2kr, antar att de är återbetalning från nån sida av de som låg på kontot då jag inte varit inloggad på flera år, kommer de kunna ge mig avslag om dom skulle använda typ kreditz?
 

Yanko

Kunnig medlem
Poäng: 337
Blev medlem
21 December 2018
Meddelanden
227
Mottagna reaktioner
152
Poäng
337
Ingen som har några erfarenheter? Vaknade upp och såg att jag fått en swish från svenska spel på 2kr, antar att de är återbetalning från nån sida av de som låg på kontot då jag inte varit inloggad på flera år, kommer de kunna ge mig avslag om dom skulle använda typ kreditz?
när jag tog lån där för några år sedan tog de inte kreditz, Tink eller liknande. Vet inte hur det ser ut idag. Har för mig att det mesta sker digitalt och de är ganska lätta att ha att göra med. Dock hisnande ränta ..
Du behöver inte vara orolig för den lilla utbetalningen från svenska spel.
 

Gonzo8310

Viktig medlem
Poäng: 167
Blev medlem
25 Mars 2023
Meddelanden
89
Mottagna reaktioner
51
Poäng
167
En sorgens dag om du har varit tvungen att ta ett lån ifrån dessa. Jag beklagar…. riktigt svin är dom va fick du för ränta 18-30%
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 540
Mottagna reaktioner
12 914
Poäng
9 787
Nordax kan ge rätt okej villkor vid bra förutsättningar. Till och med lägre än det dom anger på hemsidan.
 

Skuldsatt22

Aktiv medlem
Poäng: 42
Blev medlem
28 December 2022
Meddelanden
33
Mottagna reaktioner
14
Poäng
42
Jag har tagit lån i närtid med 9 procents ränta och det tycker jag är ok. Inte heller någon mer kontroll utan sköttes smidigt. Var dock inte räntan som erbjöds från Lendo men ringde upp och förhandlade till mig samma som på ett lån jag hade sen innan.
 

Nelyh

V.I.P
Poäng: 167
Blev medlem
6 September 2020
Meddelanden
304
Mottagna reaktioner
40
Poäng
167
Hej!
Jag har nyss fått erbjudande från nordax på lendo (riktigt dåligt) men behövligt. Tänkte bara kolla om nån har koll på hur svåra dom är att ha och göra med? Använder de typ kreditz för att kolla kontohistorik? Skickar de hem massa brev och hur lång tid brukar ansökningsprocessen/utbetalning ta?
Har signat skuldebrevet och står nu att en handläggare ska kolla igenom.
Tacksam för alla svar!
Vad fick du för summa beviljad? Vilka förutsättningar hade du?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp