• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

natlan.se / nätlån.se, någon som lånat där?

JGB

Viktig medlem
Poäng: 22
Blev medlem
12 April 2011
Meddelanden
92
Mottagna reaktioner
2
Poäng
22
jag har ansökt flera ggr från nätlån men fått avslag. har även mailat och undrat varför men fick nu reda på att dom är det samma som 38an.se och där betalade jag tillbaka mitt lån för sent för 2 år sedan och det ger mig ju svar på varför jag blir nekad hos nätlån....Förstår inställningen för klarade jag inte av att betala av i tid då så kanske dom anser att sannolikheten är lika efter 2 år, men vad jag vill komma till är att dom borde ange på sidorna vilka systersidor dom har.

Kan inte vara hela sanningen, har haft lån både hos Nätlån och 38an som jag inte kunde betala tillbaka och fick till en avbetalningsplan hos dem, men har ändå kunnat låna efter det också
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Jag skulle aldrig försköna sanningen på ett forum! Till vilken nytta skulle det vara?
Som jag skrev ligger det till och har även fått det bekräftat av nätlån nu vid sista ansökningen när jag mailade och frågade varför jag inte fick lånet.
 

jto

V.I.P
Poäng: 92
Blev medlem
9 November 2011
Meddelanden
512
Mottagna reaktioner
17
Poäng
92
Har samma erfarenhet som JGB, haft avbetalningsplan hos 38an os en kunna låna igen hos dom och nu även hos nätlån.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Avbetalning

Hur har era avbetalnibgsplaner sett ut? Har dom varit bra att förhandla med? Vill släppa mina till inkasso för att kunns betala av det men kan inte ta ett för högt belopp varje månad.
 

jto

V.I.P
Poäng: 92
Blev medlem
9 November 2011
Meddelanden
512
Mottagna reaktioner
17
Poäng
92
Har fått till lågt avbetalningsbelopp hos båda, dom är väldigt resonabla är min erfarenhet. Om alla vore som dessa vor livet enklare.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp