• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Nödkontanter

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Marie8844

Ny medlem
Poäng: 2
Blev medlem
26 Juni 2012
Meddelanden
3
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Jag fick in pengarna för ett par minuter sedan. Sökte i förrgår kväll. Inget besked eller svar på mail dock. Var enligt brevet hem förbeviljad.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Är det någon av er som fått pengarna som sökt via "papper" så att säga... alltså skickat in ansökan via posten ... inte via e-leg... har någon av er fått något svar eller pengar?
 

Olof 80

Kunnig medlem
Poäng: 22
Blev medlem
25 Juni 2012
Meddelanden
145
Mottagna reaktioner
1
Poäng
22
Sådär! Nu kom pengarna in på mitt konto.
Jag har 3st anmärkningar(gamla) och tjänar cirka 3000.000kr per år.
20.000kr fick jag nyss in på kontot plus ett mail från en Johanna Fredriksson på Key Kode att jag var beviljad.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
jag ställer frågan igen.... Är det någon av er som fått pengarna som sökt via "papper" så att säga... alltså skickat in ansökan via posten ... inte via e-leg... har någon av er fått något svar eller pengar?
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
De tar UC. Känner mig jätteledsen. Fick hem erbjudande om att jag redan var förbeviljad, ansökte online i söndags. De tog en UC i måndags. Jag fick mail från Brevo om det på tisdagen. Sedan dess har jag inte hört ifrån dem. Jag får inga mail, inga brev med vanliga posten och definitivt inga pengar insatta. Jag har försökt skicka e-post till dem, inget svar. Jag är ju övertygad om att detta måste betyda avslag men orkar de verkligen inte skicka ut i varje fall ett kort mail om att det är avslag? Jag tycker de verkar väldigt oseriösa.
 

niclin

Kunnig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
20 September 2011
Meddelanden
207
Mottagna reaktioner
9
Poäng
52
vad har ni som fått avslag haft för inkomst?
 

gunde

Viktig medlem
Poäng: 12
Blev medlem
20 Februari 2012
Meddelanden
74
Mottagna reaktioner
2
Poäng
12
De tar UC. Känner mig jätteledsen. Fick hem erbjudande om att jag redan var förbeviljad, ansökte online i söndags. De tog en UC i måndags. Jag fick mail från Brevo om det på tisdagen. Sedan dess har jag inte hört ifrån dem. Jag får inga mail, inga brev med vanliga posten och definitivt inga pengar insatta. Jag har försökt skicka e-post till dem, inget svar. Jag är ju övertygad om att detta måste betyda avslag men orkar de verkligen inte skicka ut i varje fall ett kort mail om att det är avslag? Jag tycker de verkar väldigt oseriösa.

Prova ring dit istället. De har öppet till 15.00 på vardagar.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp