• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Nödkontanter

  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
nu har jag iaf mailat och frågat om de åtminstone kunde meddela vid avslag, så man slipper vänta o våndas...men de svarar väl inte på mail heller om de inte ens svarar på ansökningarna...
 

Marita

Aktiv medlem
Poäng: 2
Blev medlem
21 Juni 2012
Meddelanden
22
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Underligt

Ja jag börjar tycka att detta är väldans underligt, när man läser att vissa får pengar inom några timmar utan meddelande vare sig via mail eller tele, nån hade fått 40 000 kronor fast ansökte om 20 000 kronor...

Och hos vissa är det bara dödstyst hör ingenting vare sig pengar eller avslag !!!
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Känns som att vi som sökte sent på torsdagen har försvunnit.Vet att en nära vän sökte på torsdag dag och fick avslag via mail efter 2timmar.Prövat att söka på nytt så får vi se.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
söker ni så tar det 24 timmar innan svar,2 dagar och det tar 48 alltså 4 dagar innan man har pengarna.sammanlagt kan det ta 1 vecka innan man har pengarna om man e godkänd.

och om ni sökte i torsdags och fredagen var ledigt så imorgon borde ni få svar ev.eller tänker jag fel.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp