• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Någon som testat springfinance?

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

pettson65

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
7 Maj 2012
Meddelanden
35
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Nej det var ingen skillnad tjänar 300000 på senaste taxering och skrev det även i
ansökan. Har skickat in alla handlingar få se vad det blir för svar. Tycker också
att 3 månaders kontoutdrag känns lite fel.
 

thunders62

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
11 Augusti 2012
Meddelanden
34
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Nej det var ingen skillnad tjänar 300000 på senaste taxering och skrev det även i
ansökan. Har skickat in alla handlingar få se vad det blir för svar. Tycker också
att 3 månaders kontoutdrag känns lite fel.

Då är det helsnett och troligen i gråzonen rent juridiskt. Enda gången jag hört talas om nåt liknande är när den inkomst man uppgett skiljer sig väsentligt från den dom ser på UC, t ex om man nyss börjat jobba eller bytt jobb. Men tre månaders kontoutdrag med all den info där kan finnas om vad handlar och när m.m nej som sagt, dom går fetbort! Varning!!
 

pettson65

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
7 Maj 2012
Meddelanden
35
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Det är ju konstigt att jag fått skuldebrev hemskickad och godkänd och uc är tagen på mig, det borde räcka, att de vill ha kopia på id och lönspec. köper jag. Men kontoutdragen känns lite fel, nu är jag dock i behov av lånet därför så går jag vidare. Hade jag haft möjlighet hade jag sökt annat lån. Hoppas det går igenom
 

Brunett32

Aktiv medlem
Poäng: 2
Blev medlem
5 Juli 2012
Meddelanden
23
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Jag ska pröva imorgon är ochså i behov av ett lån så jag kan bli av med mina smslån omg.annars går väl allt till inkasso och mer betalningsanmärkningar har tre st just nu så hoppas att detta går bra någon som vet ?
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Jag ska pröva imorgon är ochså i behov av ett lån så jag kan bli av med mina smslån omg.annars går väl allt till inkasso och mer betalningsanmärkningar har tre st just nu så hoppas att detta går bra någon som vet ?

Hej! När du har sökt,,tala gärna om hur det gick,är nyfiken på om det går med anmärkningar? Det står ju faktiskt inget när man läser fakta om lånet- om huruvida man får ha anmärkningar eller inte vad jag kan se iaf. lycka till
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Jag fick svar att lån kan beviljas trots bet. anmärkning. Försökte dock söka via deras hemsida, men ansökan kunde inte skickas iväg, det kom upp något felmeddelande. Dom bad mig ansöka via telefon.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Någon fått utbetalat

Hej ni som sökt och fått beviljat har ni fått utbetalt? Ringde de upp er innan utbetalning? hur gick det för
för dig som skickade in kontoutdrag? någon som har betalningsanmärkning som fått beviljat?
 

viopp

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
13 Augusti 2012
Meddelanden
16
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Dom vill ha kontoutdragen för att se att man står som ägare till kontot som pengarna som skall betalas ut till.
 

thunders62

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
11 Augusti 2012
Meddelanden
34
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Dom vill ha kontoutdragen för att se att man står som ägare till kontot som pengarna som skall betalas ut till.

Det behöver man inte skicka in tre st för
smile.gif
smile.gif
Men skitsamma, man kan ju enkelt snygga till dom och ta bort grejer man inte vill dom ska se..dom får ju knappast ut dom från banken. och det räcker för övrigt med översiktsbilden över kontona då, dom behöver inte själva utdragen...
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp