• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Någon som testat springfinance?

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Deranc

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
9 September 2012
Meddelanden
14
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Fick brev hem idag från dessa där de skryter om sina 5,95% de erbjuder, det kommer säkert en normal person ner i, haha.

Skulle visserligen själv behöva ett lite större lån men jag har redan ett ganska stort Blanco lån men inga anmärkningar eller något men det känns lönlöst.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Allvarligt Terry

Vad är ditt problem?
Varför är du här inne och snackar skit om VARTENDA lån?
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Använd quote!!

Vad är ditt problem?
Varför är du här inne och snackar skit om VARTENDA lån?

Ett tips, för att det ska gå att följa trådar: Citera istället för att skriva ett nytt inlägg, ifall du svarar på ett befintligt inlägg.
Skriv nytt inlägg endast om du svarar på ämnet för tråden.
 

pettson65

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
7 Maj 2012
Meddelanden
35
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Hej fick beviljat 40000 28% ränta , skulder 150000 blancolån 13 förfrågningar. Vulkoret
för lånet var att man skulle skicka in lönebesked och kontoutdrag på tre månader. Trot ni
att om det syns på kontoutdraget att jag har sms lån som jag lånar och betalar fram och tillbaka. Tror ni att det kan påverka fortsatt hantering av lånet? Tacksam för svar
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 054
Mottagna reaktioner
13 789
Poäng
9 547
Det kan det ju göra, speciellt om något av dom hann gå till inkasso.
 

pettson65

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
7 Maj 2012
Meddelanden
35
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Jo jag har fler konton men lönen går in på det kontot, de kanske undrar varför lönen inte syns om jag lämnar ett annat konto. Det andra kontot är det inte så mycket och kolla på (få transaktioner). Svårt och veta om de bryr sig eller inte.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Jo jag har fler konton men lönen går in på det kontot, de kanske undrar varför lönen inte syns om jag lämnar ett annat konto. Det andra kontot är det inte så mycket och kolla på (få transaktioner). Svårt och veta om de bryr sig eller inte.

Skicka in utdrag från alla konton med en gång så slipper du dra det i flera vändor. På så sätt visar du dessutom att du inte har något att dölja.
 

thunders62

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
11 Augusti 2012
Meddelanden
34
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Hej fick beviljat 40000 28% ränta , skulder 150000 blancolån 13 förfrågningar. Vulkoret
för lånet var att man skulle skicka in lönebesked och kontoutdrag på tre månader. Trot ni
att om det syns på kontoutdraget att jag har sms lån som jag lånar och betalar fram och tillbaka. Tror ni att det kan påverka fortsatt hantering av lånet? Tacksam för svar

Måste väl varit så att de inkomster du har nu och uppgav i ansökan skiljde sig mycket från vad kreditupplysningen visade? Har aldrig hört talas om att man ska skicka in tre månaders kontoutdrag. Låter helt oseriöst, så dom går fetbort. Dom har fan inte att göra med vad som går in och ut på mitt bankkonto!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp