• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Någon som testat Moneybuddy?

Gunbarb

Aktiv medlem
Poäng: 12
Blev medlem
17 Februari 2012
Meddelanden
37
Mottagna reaktioner
4
Poäng
12
Jag fick mina pengar idag vid 12-tiden. Har Seb. Normal utbetalningstid om dom inte har direktbetalning. De flesta smsbolag som betalar ut har bara direktbetalning till ett par banker. Vi andra brukar få vänta till eftermiddagen om man fått godkänt på helg eller förmiddag och till dagen efter om det är godkänt efter ett.
Men hoppas att ni alla som sökt får era pengar. Jag sökte igår förmiddag fick beviljat på em oc stod utbetalt vid 7 idag på morgonen. Och fick in pengarna vid 12 snåret. Så ganska normal hantering.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Förstår inte varför alla hetsar om när betalningen blir är ju ofta en eller två dagar innan de kommer inget underligt med det
 

jasse

Kunnig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
11 November 2011
Meddelanden
215
Mottagna reaktioner
6
Poäng
42
Förstår inte varför alla hetsar om när betalningen blir är ju ofta en eller två dagar innan de kommer inget underligt med det

Då ska de inte skriva att utbetalningen kommer ske samma dag. Har det gått två dagar och lånet inte ens syns på mina sidor blir man undrande
 

smeesan

V.I.P
Poäng: 62
Blev medlem
13 Januari 2012
Meddelanden
307
Mottagna reaktioner
10
Poäng
62
Ja, jag fick pengar idag. Såg nån mer som fått idag också. Verkar dröja drygt ett och ett halvt dygn från beviljade om man kollar i tråden.
 

alex2

V.I.P
Poäng: 52
Blev medlem
14 Mars 2012
Meddelanden
366
Mottagna reaktioner
8
Poäng
52
MB

De är billiga och jag fick mina pengar efter 1,5 dag
 

roi

Ny medlem
Poäng: 2
Blev medlem
21 Januari 2013
Meddelanden
1
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Om dessa sköter sina utbetalningar (precis som det var att dom faktiskt gör) så kan dessa bli en av dom största aktörerna.... bra och billiga lån!
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 054
Mottagna reaktioner
13 789
Poäng
9 547
Jag blev godkänd och beviljad i söndags, inga pengar varesej utbetalade eller på väg...
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp