• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Någon som testat Moneybuddy?

aclc

V.I.P
Poäng: 257
Blev medlem
5 Oktober 2012
Meddelanden
531
Mottagna reaktioner
88
Poäng
257
Jag har fortfarande inte fått några pengarUndrar om dom tänker höra av sig???
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Ni som fått bekräftelsemail efter registrering, från vilken domän och eller mailadress kommer mailet? Jag har fortfarande inte fått bekräftelsemail och hittar inget i skräpposten så jag tycker det är konstigt. Ser att det är flera som inte fått...eller betyder det att du inte är godkänd som medlem kanske? Ni som inte blivit godkända som medlemmar, syntes det direkt på skärmen?
Har mailat på [email protected] samt via hemsidans formulär men inget svar..
Tacksam om ni vill delge mig era erfarenheter...
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Ni som fått bekräftelsemail efter registrering, från vilken domän och eller mailadress kommer mailet? Jag har fortfarande inte fått bekräftelsemail och hittar inget i skräpposten så jag tycker det är konstigt. Ser att det är flera som inte fått...eller betyder det att du inte är godkänd som medlem kanske? Ni som inte blivit godkända som medlemmar, syntes det direkt på skärmen?
Har mailat på [email protected] samt via hemsidans formulär men inget svar..
Tacksam om ni vill delge mig era erfarenheter...

Jag blev ej godkänd som medlem. Stod i rött direkt på skärmen! I övrigt inga mejl eller dylikt. ej heller nån kreditupplysning...
 

panathinaikos

Viktig medlem
Poäng: 12
Blev medlem
14 December 2012
Meddelanden
58
Mottagna reaktioner
2
Poäng
12
Jag blev godkänd för 2 timmar sen, som medlem... Godkänd på lån med.. Undra när man får pengarna? Ska ju komma in samma dag man ansökt står det..??
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 054
Mottagna reaktioner
13 789
Poäng
9 547
Står att dom har öppet ALLA dagar 09-21 men jag blev medlem och accepterades lån typ för 5 timmar sedan men det har inte hänt emr efter det.
 

maro261

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
30 Januari 2012
Meddelanden
44
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Jag blev beviljad lån igår och fick pengar på kontot , idag kom fakturan via mail!
 

jasse

Kunnig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
11 November 2011
Meddelanden
215
Mottagna reaktioner
6
Poäng
42
Står att dom har öppet ALLA dagar 09-21 men jag blev medlem och accepterades lån typ för 5 timmar sedan men det har inte hänt emr efter det.

Har heller inte hört nåt mer än att det är beviljat. När jag loggar in är det helt blankt under 'mina lån', så det är inte ens upplagt ännu. Ansökte igår mitt på dagen..
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp