• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Någon som testat Moneybuddy?

  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Karat Corporation

1.
Karat Corporation

070 - 557 18 08
Ö. Bergsg. 2 A
573 36 TRANÅS
 

Marita

Aktiv medlem
Poäng: 2
Blev medlem
21 Juni 2012
Meddelanden
22
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Jag testade att ringa nu

Men det svarade ingen !! Och jag har ej fått svar på mail heller
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Ingånget avtal beviljad via båda parter

Låntagaren kan vid missnöje med Långivarens hantering också vända sig till ARN, Allmänna Reklamationsnämnden, Box 174, 101 23 Stockholm, telefon: 08-555 017 00. Svenska domstolar är behöriga att pröva eventuella tvister om lånet.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Som sagt.
Har dom fått 500 ansökningar på ett belopp som är 5.000 så är det 2.5 miljoner vi talar om. Det är pengar dom förmodligen inte har.
 

panathinaikos

Viktig medlem
Poäng: 12
Blev medlem
14 December 2012
Meddelanden
58
Mottagna reaktioner
2
Poäng
12
Varför då godkänna lånet om kapitalet inte räcker till??? Såpass koll måste dom väl ha innan beviljande av lån??
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Utan

Då skall man inte starta upp nått sånt dom måste ju någonstans förstå att det kommer att drösa in ansökningar. Och får man det då beviljat det står ju på sidan , då blir man ju inte glad åt nått sånt här ...

Nä tänk om det kunde komma fram ett bolag som kunde hjälpa oss som har hamnat i denna lånekarusell med ett samlingslån, för många av oss finns ju på grund av detta både hos inkasso och kronofogden . Det skulle vara så skönt . Att få bort dessa lån en gång för alla , har själv nu ansökt om skuldsanering. Det är inte dom "vanliga " lånen som är ett problem för mig utan smslånen fick jag bort dessa vore livet kanon...
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Äntligen svar från Moneybuddy

Nu har jag äntligen fått svar från Moneybuddy på "mina sidor" där jag mailat till dem flera frågor om varför dom aldrig betalar ut pengarna som jag har blivit beviljad...
Svar från dem: "Vi jobbar för fullt med utbetalningar. På grund av hög belastning kommer Dina pengar på Ditt konto senare ikväll, dock senast imorgon".
Så då kanske det är så i alla fall... att pengarna kommer till slut..... hoppas kan man ju...
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp