• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

någon som testat lanforalla?

O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Hittade en sida..http://lanforalla.se...
de är låneförmedlare, någon som lånat genom dem?
De lånar även vid betalningsanmärkningar.
Detta är kanske som Lendo och Freedomfinance..
Någon som vet vilka banker som lånar upp till 60 000kr
och 100 000kr med en medsökande utan säkerhet.Och hur gammal får anmärkningarna vara +hur många accepteras ? Svårt att veta var och om man vågar söka,
då det hela tiden blir nya förfrågningar..Tacksam om någon vet..
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
jag gick in o kollade sidan,men jag tycker det är lite underligt varför det inte finns telefonnummer till dom inget organisationsnummer eller annat.för då kan man liksom kolla upp dom.men jag skrev frågade om vilka banker de har.men söka kommer jag inte tycker sidan ser lite hemmagjord ut.och har aldrig sett dessa förut så jag kan inte hjälpa dig med dina frågor.men kanske maila fråga.
 

jto

V.I.P
Poäng: 92
Blev medlem
9 November 2011
Meddelanden
512
Mottagna reaktioner
17
Poäng
92
Är väl Svea Ekonomi och Avida Finans som lånar ut om man har betalningsanmärkning och ingen säkerhet i form av hus / instaslägenhet. Har för mig det är dessa två Lendo frågar.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
hur vet du att det är dom?
inkomst på 80000,alltså det är ca 6600 minst i lön varje månad sen skatt på det.har freedom så låga krav undrar jag???och är det en ärlig förmedlare så borde dom ha telefonnummer så man kan ringa.finns ingen info om dessa på google.
 

gran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 417
Blev medlem
3 Juni 2012
Meddelanden
1 876
Mottagna reaktioner
153
Poäng
417
Jag mejlade och frågade i dag men jag har inget svar fått
Knepigt
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Gick in och sökte

Då kom detta svaret upp:

Tack för din ansökan om privatlån!
Lån för alla agerar som ombud för lån direkt på internet i samarbete med Freedom Finance som är låneförmedlare. En lånehandläggare från Freedom Finance kommer kontakta dig inom kort för några kompletterande frågor om din låneansökan (under kontorstid 8-20).

Med vänlig hälsning
Lån för alla
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp