• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Någon som testat Kredera? (ny)

Bullens

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
1 Maj 2014
Meddelanden
1 362
Mottagna reaktioner
800
Poäng
717
Manuella kontrollen kan ta flera veckor....hahah är det så att nån bokstavligen skall gå hem till mig och manuellt hantera ansökan. Hur mycke skall de kolla upp?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Alegria

Kunnig medlem
Poäng: 297
Blev medlem
7 September 2020
Meddelanden
192
Mottagna reaktioner
105
Poäng
297
Fick också godkänt 5000kr och avtal på mailen. Men när jag ska logga in kommer detta felmeddelande upp, trots test av flera olika webbläsare, både på mobilen och dator:

Application error: a client-side exception has occurred (see the browser console for more information)

Någon mer som drabbats av detta?

Har mailat dem men inget svar

Fick också godkänt 5000kr och avtal på mailen. Men när jag ska logga in kommer detta felmeddelande upp, trots test av flera olika webbläsare, både på mobilen och dator:

Application error: a client-side exception has occurred (see the browser console for more information)

Någon mer som drabbats av detta?

Har mailat dem men inget svar än.
Samma gär men efter en stund fungerade det att logga in.
 

Bullens

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
1 Maj 2014
Meddelanden
1 362
Mottagna reaktioner
800
Poäng
717
Verkar rätt ostabilt fick just en faktura där det står beviljad kredit 5000. Men på deras sida står det att det skall manuellt kontrolleras vilket chatsuporten tidigare sagt kan dröjja flera veckor....!
 

Bullens

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
1 Maj 2014
Meddelanden
1 362
Mottagna reaktioner
800
Poäng
717
Fler som fått faktura men inte har möjlighet att ta ut för det står att det skall manuellt hanteras?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp