• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

någon som har erfarenheter kring kredit365?

sebb

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
4 Juni 2012
Meddelanden
260
Mottagna reaktioner
31
Poäng
157
Tänkte ansöka om lån hos kredit365 men vill veta om dom är struliga och om dom beviljar många eller är hårda i sina bedömningar? Tack
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
själv harjag aldrig blivit beviljad av dessa.men det har gått bra hos 10 tal andra smslån men icke dessa.de skall även godkänna med anmärkning men funkar inte.
enda erfarenhet jag har.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Samma här. Fick aldrig nåt beviljat så länge jag hade betalningsanmärkning men nu är den borta och jag har lånat flera ggr, inga problem. /Diandra
 

Poil

Ny medlem
Poäng: 2
Blev medlem
4 Januari 2013
Meddelanden
2
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Samma här! 1 anmärkning, avslag direkt. 190.000 inkomst.

Har haft säkert 50 sms lån genom åren hos olika givare... Men avslag hos 365
 

sebb

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
4 Juni 2012
Meddelanden
260
Mottagna reaktioner
31
Poäng
157
Okej, va har ni fått låna för belopp?
 

Jurgen

Kunnig medlem
Poäng: 72
Blev medlem
17 Februari 2012
Meddelanden
219
Mottagna reaktioner
18
Poäng
72
Jag har aldrig fått lån där trots bra inkomst och inga anmärkningar. Kan låna hos folkia men inte där. Tycker du ska vända dig någon annanstans.
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
978
Poäng
907
Samma här sökte kredit365 men de föreslog Folkia trots att jag då hade 1 anmärkning förstår inte hur de tänker så här skriver de själva om sig själv:


Kredit 365 erbjuder mikrolån på 1000, 2000, 3000, 4000 och 5000 kr till privatpersoner som annars kanske har problem att anses kreditvärdiga. Vi gör en manuell bedömning på alla ansökningar och analyserar kundens förmåga att betala tillbaka lånet. En betalningsanmärkning behöver därför inte automatiskt betyda avslag som hos flera av våra konkurrenter. Våra grundläggande krav för att bli beviljad lån är att man måste vara folkbokförd i Sverige och ha haft en taxerad på över 20 000 kr inkomst enligt föregående års deklaration.
 

sebb

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
4 Juni 2012
Meddelanden
260
Mottagna reaktioner
31
Poäng
157
någon som vet om man måste skicka kopia på id-handling med 2 underskrifter till dom som ny kund? några erfarenheter?
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
978
Poäng
907
På deras hemsida under kundtjänst står det i vissa fall kräver de detta men de anger inte vilka fall de avser. Jag behövde i alla fall inte göra det när jag fick lån hos dem kanske för att jag också hade lån hos Folkia.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp