• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Nätbutiker/Teknikkedjor som INTE tar UC...

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

gran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 417
Blev medlem
3 Juni 2012
Meddelanden
1 876
Mottagna reaktioner
153
Poäng
417
Qliro rapporterar till UC
 

IHope

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 587
Blev medlem
18 Oktober 2017
Meddelanden
1 783
Mottagna reaktioner
415
Poäng
587
CDON har Qliro. Ingen UC togs. Jag fick 20.000 i limit med USLA förutsättningar.
Fått svar från Qliro att dem tar ibland Creditsafe och ibland full uc. (Skrev med dem förra året)
Jag har haft en kredit på Qliro (beställde
På Cdon.com) Qliro rapporterar till UC som avbetalning så krediten syns på UC. Slutbetalade den förra året. Kom ej ihåg vad det togs för upplysning då jag beställde från Cdon men det var ju typ 2 år sen.
 

krat

V.I.P
Poäng: 337
Blev medlem
19 Augusti 2014
Meddelanden
515
Mottagna reaktioner
126
Poäng
337
Qliro tog creditsafe när jag handlade på cdon.
 

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 644
Mottagna reaktioner
1 183
Poäng
927
Handlat en rad grejer via Qliro hos cdon under flera års tid. Har även en aktiv avbetalning hos Qliro. Aldrig tagits en UC på mig och skulden syns -och har aldrig synts på min UC. På sin höjd har det tagits någon Creditsafe då och då. Inget mer.

Fått svar från Qliro att dem tar ibland Creditsafe och ibland full uc. (Skrev med dem förra året)
Jag har haft en kredit på Qliro (beställde
På Cdon.com) Qliro rapporterar till UC som avbetalning så krediten syns på UC. Slutbetalade den förra året. Kom ej ihåg vad det togs för upplysning då jag beställde från Cdon men det var ju typ 2 år sen.
 

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 644
Mottagna reaktioner
1 183
Poäng
927
Köpt du alltså grejer från Telia eller vadå? Avbetalning?

Hej,
Efter att ha upptäckt den fantastiska möjligheten & få ut hela 50.000 kronor ifrån Sergel/Telia utan att det är synligt/reggas hos UC så slog tanken mig.

Vilka nätbutiker har liknande upplägg? Kan man exempelvis hos Elgiganten eller Mediamarket eller SIBA eller dylika handlar på kredit utan synlig UC?

Vore ju toppen plocka ut 20-30 AirPods ytterligare sen sälja och på så sätt baka in osynliga lån där...

Någon ned erfarenhet?
 

Krille77

Kunnig medlem
Poäng: 197
Blev medlem
21 September 2016
Meddelanden
232
Mottagna reaktioner
65
Poäng
197
Hej,
Efter att ha upptäckt den fantastiska möjligheten & få ut hela 50.000 kronor ifrån Sergel/Telia utan att det är synligt/reggas hos UC så slog tanken mig.

Vilka nätbutiker har liknande upplägg? Kan man exempelvis hos Elgiganten eller Mediamarket eller SIBA eller dylika handlar på kredit utan synlig UC?

Vore ju toppen plocka ut 20-30 AirPods ytterligare sen sälja och på så sätt baka in osynliga lån där...

Någon ned erfarenhet?
Hur menar du med att få ut 50 000 från Sergel?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp