• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Lånaldo

Medlem
Poäng: 86
Blev medlem
26 Juni 2024
Meddelanden
14
Mottagna reaktioner
24
Poäng
86
Mycket riktigt så uppdaterades nu vid midnatt min UC score från 584 till 606.

Godnatt!

Gick kl 8 nu på morgonen från 5 till 4 FF och min prognos sänktes från 1.6 till 1.2. I vanlig ordning lär min UC Score öka runt midnatt.

Nu har jag fyra FF kvar varav tre försvinner mellan den 25/8 till den 18/9.

Då är förhoppningen att jag kommit en bit under 1.0 och att jag kan göra bokslut för min del i den här tråden.

Ha en trevlig vecka.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

hejhej43

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
13 Augusti 2024
Meddelanden
2
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Hej! Har sett att krediterna uppdateras mer än en gång per månad men vet nån om betyget följer det eller om det ändå fortsätter uppdateras en gång per månad?
 

Gaston

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 637
Blev medlem
7 Januari 2015
Meddelanden
1 125
Mottagna reaktioner
619
Poäng
637
Hej! Har sett att krediterna uppdateras mer än en gång per månad men vet nån om betyget följer det eller om det ändå fortsätter uppdateras en gång per månad?

Det verkar vara så att betyget fortfarande bara uppdateras en gång i månaden trots mer eller mindre dagliga uppdateringar av krediter och lån. Förfrågningar får dock omedelbar verkan på betyget.
 

Lybb

Viktig medlem
Poäng: 62
Blev medlem
2 April 2014
Meddelanden
54
Mottagna reaktioner
18
Poäng
62
Mitt betyg uppdaterades idag. Inga förfrågningar som försvann men däremot en kredit hos fairlo som betalats av och avslutats. Betyget gick från 2,9 till 0,9%.
 

Jahada

Aktiv medlem
Poäng: 26
Blev medlem
13 Augusti 2024
Meddelanden
20
Mottagna reaktioner
9
Poäng
26
Mitt betyg uppdaterades idag. Inga förfrågningar som försvann men däremot en kredit hos fairlo som betalats av och avslutats. Betyget gick från 2,9 till 0,9%.
Konstigt att fairlo inte syns längre på verken UC eller Kreddy. Någon annan som upplever detta idag?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp