• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

minUC - Mitt kreditbetyg

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Acess

Viktig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
25 Januari 2021
Meddelanden
92
Mottagna reaktioner
14
Poäng
52
Pratade med dem precis, hon kunde inte hitta något hos dem.
Började prata om jag betalat in allt till inkasso som den gick till vilket jag gjorde förra året, och den ligger som avslutad.
Misstänker att det är den misskötta kontokrediten.
 

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 677
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 774
Mottagna reaktioner
2 689
Poäng
1 677
Är de lönt o söka lån med 12 FF?
 

Acess

Viktig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
25 Januari 2021
Meddelanden
92
Mottagna reaktioner
14
Poäng
52
En allmän fråga till er som vet.

Om den misskötta kontokrediten försvinner 15e april, när uppdateras det hos UC? 15e Maj?
Behöver söka samlingslån innan 15e maj nämligen.
 

MissGrace

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 837
Blev medlem
14 Juli 2020
Meddelanden
1 027
Mottagna reaktioner
1 218
Poäng
837
Jag fick litet knäpp igår och försöka samla två lån trots 11 FF men 2,2 i betyg. (Skäms kudde) vet inte vad jag tänkte på. Fick bara erbjudande av remember som jag inte tog då räntan är 13,95!! . Betyget gick från 2,2 till 5,2 :( . Men min kredit som var slutbetald förra uppdateringen är nu helt borta i vilket fall. Det försvinner 3 FF i maj så jag hoppar betyget snyggar till sig. F-n var svårt det är att låta bli att försöka fixa till det när betyget är bra. Jag är ett praktexempel på att för många FF är inte bra alltså!
 

clrp

Medlem
Poäng: 6
Blev medlem
13 April 2022
Meddelanden
13
Mottagna reaktioner
1
Poäng
6
Min kredit på 20k hos collector blev avslutad idag på uppdateringen men har exakt samma betyg på UC, någon som vet varför?
 

Maki

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 707
Blev medlem
30 Juli 2020
Meddelanden
1 802
Mottagna reaktioner
799
Poäng
707
Har 6,6 i UC, 85k lån/krediter, 8ff, 35 u-skott,340k inkomst (verkliga inkomst 360k). Behöver söka 300k, 2ff som försvinner till 3 maj. Ska jag söka nu eller vänta till 3 maj?
 

PatrikItaly

Kunnig medlem
Poäng: 317
Blev medlem
6 Oktober 2020
Meddelanden
172
Mottagna reaktioner
130
Poäng
317
Blev inte riktigt den uppdatering som jag räknat med. Gick från 1.6 till 2.2 trots att jag betalat av nästan 60k på skulder och krediter. ICA uppdaterade inte kreditkortet med nytt saldo trots att jag betalt av ca 15k. Att jag sedan köpte en vara på Bauhaus på faktura via Resurs bank rapporterades det plötsligt som ett nytt blancolån på 488 kr, trots att fakturan betalades omgående. Via Resurs bank lär jag inte köpa på faktura igen....
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp