• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

minUC - Mitt kreditbetyg

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Otto84

Kunnig medlem
Poäng: 297
Blev medlem
17 Januari 2019
Meddelanden
193
Mottagna reaktioner
101
Poäng
297
Hade 12% igår. Nu 1%. Passade på att slänga iväg en ansökan på Lendo på 330k Fick genast erbjudande från Forex Bank på 240k. Ska man acceptera direkt eller vänta på att det trillar in flera erbjudanden? Kan de ogiltigförklara ansökan om de inser att UC's siffror spökar?
 

jt2666

Aktiv medlem
Poäng: 52
Blev medlem
31 Juli 2020
Meddelanden
37
Mottagna reaktioner
15
Poäng
52
Jag tänkte testa, men inkomst på 194900 kr och lån/krediter på 615000 kr bör det vara omöjligt trots 4 ff och betyg på 1,7 %.

Sökte du Fina? Har liknande omständigheter som dig och är sjukt sugen på att dra iväg en ansökan! Dela gärna med dig :)
 

Gäst86

Kunnig medlem
Poäng: 207
Blev medlem
9 Maj 2019
Meddelanden
277
Mottagna reaktioner
60
Poäng
207
Mitt betyg gick från 7.4 till 7.9 pgr ett totalt maxat kreditkort på 25k från remember. Inte så värst farligt 0.5 för ett maxat kreditkort. Ska bli spännande och se hur mkt betyget kommer sjunka när mitt utmätningsförsök fösvinner nu den 18 oktober. Vågar man gissa att man hamnar på 2%? Har för övrigt 1ff och 0 i underskott och inga andra lån eller krediter förutom det maxade på remember
 

Dukemo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 757
Blev medlem
5 Mars 2020
Meddelanden
1 333
Mottagna reaktioner
940
Poäng
757
Mitt betyg gick från 7.4 till 7.9 pgr ett totalt maxat kreditkort på 25k från remember. Inte så värst farligt 0.5 för ett maxat kreditkort. Ska bli spännande och se hur mkt betyget kommer sjunka när mitt utmätningsförsök fösvinner nu den 18 oktober. Vågar man gissa att man hamnar på 2%? Har för övrigt 1ff och 0 i underskott och inga andra lån eller krediter förutom det maxade på remember

Skulle tippa på 2-4%, bara för att jag gillar att gissa. Som sagt gick jag under en lång tid med endast Remember 25K maxat och ingenting annat och hade 3% :p Vet dock inte om utmätningsförsök tar bort "skadan" direkt eller om det regleras med månaderna.
 

Gäst86

Kunnig medlem
Poäng: 207
Blev medlem
9 Maj 2019
Meddelanden
277
Mottagna reaktioner
60
Poäng
207
Skulle tippa på 2-4%, bara för att jag gillar att gissa. Som sagt gick jag under en lång tid med endast Remember 25K maxat och ingenting annat och hade 3% :p Vet dock inte om utmätningsförsök tar bort "skadan" direkt eller om det regleras med månaderna.
Hoppas innerligt att det regleras direkt typ den 19e orkar vänta till november suck. Ok då borde jag ligga i de spannet också om du hade ett maxat på 25k och 3% bara men jah tror att utmätningsförsöket förstör extremt mkt. Ska bli så fucking skönt att bli av med de jävla utmätningsförsöket inte bara för betyget utan för att vara anmärkningsfri är prio 1. Hamnar jag på 3% så är det bara ett stort plus i kanten.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 047
Mottagna reaktioner
13 781
Poäng
9 547
Fortfarande fel.
 

Dukemo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 757
Blev medlem
5 Mars 2020
Meddelanden
1 333
Mottagna reaktioner
940
Poäng
757
Japp, jag satt nervöst och väntade vid 12 slaget. :eek:
 

Gäst86

Kunnig medlem
Poäng: 207
Blev medlem
9 Maj 2019
Meddelanden
277
Mottagna reaktioner
60
Poäng
207
Då var glädjen kortvarig kände också att något inte stod rätt till då jag bara gick upp 0.5% på ett maxat kreditkort... vågar man ens gissa på hur mkt betyget kommer skjuta i höjden?? Kan även passa på fråga du som ändå vet så pass mkt. Jag har ett utmätningsförsök som fösvinner den 18e oktober tror du att mitt betyg uppdateras igen typ 19e eller kommer jag vara tvungen att vänta till uppdateringen i november? Tacksam för svar
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp