• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

minUC - Mitt kreditbetyg

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Från ingenstans

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
21 Juli 2020
Meddelanden
727
Mottagna reaktioner
319
Poäng
487
Kan rapportera att MINUC är "all over the place" under dagen. Började tidigt från 3.01 till 1.23 och nu strax efter lunch så är jag upp i 1.56.
Jag har absolut inte gjort något på min sida så det verkar som om de håller på att omräkna datan. Om ni redan gjort glädjeskutt så var det i alla bra för motionen!
Nu hoppas jag bara att UC score också kalibreras upp som jag tycker att jag förtjänar.
Ja det är helt sjukt. Att döma av det jag ser på min uc just nu så kan inte uppdateringen vara klar än..
 

Andrea

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 577
Blev medlem
29 Augusti 2019
Meddelanden
2 055
Mottagna reaktioner
309
Poäng
577
Imorse hade jag 11 % i ucscore och nu 4 % fattar ingenting
 

Titti det

Viktig medlem
Poäng: 187
Blev medlem
25 April 2020
Meddelanden
60
Mottagna reaktioner
66
Poäng
187
Den glädjen blev kort. nu har jag 36%??? Hur är det möjligt när jag löst och avslutat lån på 1.1 milj?
 

Från ingenstans

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
21 Juli 2020
Meddelanden
727
Mottagna reaktioner
319
Poäng
487
Den glädjen blev kort. nu har jag 36%??? Hur är det möjligt när jag löst och avslutat lån på 1.1 milj?
Det är helt galet. Ingen idé att gå in på min UC förrän de är ”klara”, ser halvfärdigt ut på min sida eftersom det står att senaste ”uppdateringsmånad” är 2020-08 när det ska stå ”september”
 

Egon

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
21 September 2020
Meddelanden
823
Mottagna reaktioner
304
Poäng
497
Jag ringde UC:s kundtjänst då min riskprognos gick från 2,9 till 1,2 och ingenting har egentligen förändrats bortsett från att min sista förfrågan försvinner i november. Enligt henne ska deras "strul" inte påverka riskprognosen.

Vad tror ni, är min sänkning rimlig från 2,9 till 1,2 pga en månad närmre till noll förfrågningar?
 

PatrikItaly

Kunnig medlem
Poäng: 317
Blev medlem
6 Oktober 2020
Meddelanden
172
Mottagna reaktioner
130
Poäng
317
MedMera & Nordax har hoppat tillbaka 1 månad. Allt annat är uppdaterat. Verkar som om siffrorna i morse var rätt även om jag inte köper mitt oförändrade UC score. Vänta en stund så är jag rätt bombis på att sifforna från morgonen kommer tillbaka. Lite otur för dig Andrea!
 

Från ingenstans

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
21 Juli 2020
Meddelanden
727
Mottagna reaktioner
319
Poäng
487
MedMera & Nordax har hoppat tillbaka 1 månad. Allt annat är uppdaterat. Verkar som om siffrorna i morse var rätt även om jag inte köper mitt oförändrade UC score. Vänta en stund så är jag rätt bombis på att sifforna från morgonen kommer tillbaka. Lite otur för dig Andrea!
Ja det kommer att uppdateras, det ser ut som en blandning av ”gammalt och nytt” som det är nu
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp