• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Alexaaa

V.I.P
Poäng: 447
Blev medlem
25 Oktober 2022
Meddelanden
638
Mottagna reaktioner
281
Poäng
447
Mitt kreditbetyg har ändrats och när jag öppnar min upplysning själva rapporten så ser jag min kontokredit kvar och att den inte är uppdaterad än. Står fortfarande ”2023-05”? Är det någon bugg eller förstår ingenting, men i kreditkollen står det att jag inte har några kreditkortskulder eller avbetalningskredit.. jätte konstigt.
Du ses varannan månad på upplysningen
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Svante1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
27 Mars 2022
Meddelanden
1 040
Mottagna reaktioner
446
Poäng
557
nej, i min upplysning så ser du vad som är avslutad. Och det står avslutad. Jag vet att det syns i 12 månader som avslutad men problemet här ör att det är avslutad men syns fortfarande som aktiv trots att det är avslutad
 

Alexaaa

V.I.P
Poäng: 447
Blev medlem
25 Oktober 2022
Meddelanden
638
Mottagna reaktioner
281
Poäng
447
nej, i min upplysning så ser du vad som är avslutad. Och det står avslutad. Jag vet att det syns i 12 månader som avslutad men problemet här ör att det är avslutad men syns fortfarande som aktiv trots att det är avslutad
Då skulle jag vända mig till där den står som aktiv :)
 

Svante1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
27 Mars 2022
Meddelanden
1 040
Mottagna reaktioner
446
Poäng
557
Då skulle jag vända mig till där den står som aktiv :)
Jag ska göra det. Men i kreditkollen står det att jag ej har några krediter osv. Innan har den synts där. Det är just i själva min upplysning som den fortfarande syns som aktiv
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp