• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Pepparkvarn

V.I.P
Poäng: 347
Blev medlem
11 April 2019
Meddelanden
312
Mottagna reaktioner
155
Poäng
347
Jag har haft kvarskatt senaste 10åren och kollar jag historiken så har slutskattebeskedet kommit i Augusti varje år och sedan har UC uppdaterats då eller i September.
Fast jag hade kvarskatt nu och fick slutskattebesked för 3 dagar sen. Så jag tror inte att slutskattebeskedet är det som spelar roll
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

glomskaekorren

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
1 November 2021
Meddelanden
81
Mottagna reaktioner
32
Poäng
137
Fast jag hade kvarskatt nu och fick slutskattebesked för 3 dagar sen. Så jag tror inte att slutskattebeskedet är det som spelar roll
Får väl se vad som händer då, slutskattebeskedet kanske kommer här i veckan. Men UC kan alltså uppdatera ens inkomst innan slutskattebeskedet kommer? Hade räknat med att kunna söka samlingslån nu i April, men måste jag vänta till Augusti så fallerar hela min plan asså... F*n.
 

Kotten

Aktiv medlem
Poäng: 156
Blev medlem
8 November 2022
Meddelanden
44
Mottagna reaktioner
58
Poäng
156
Det har inte hänt nånting med mitt betyg. Står still på 57%.. Inkomst 2021 40k, Inkomst 2022 290k. Varför händer det inget? Blir galen
 

Drolzan

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 597
Blev medlem
14 Juni 2016
Meddelanden
1 030
Mottagna reaktioner
500
Poäng
597
Mitt uc betyg rörde sig inte heller. Bisnode gick ner från 6 till 5 :p
 

Pepparkvarn

V.I.P
Poäng: 347
Blev medlem
11 April 2019
Meddelanden
312
Mottagna reaktioner
155
Poäng
347
Får väl se vad som händer då, slutskattebeskedet kanske kommer här i veckan. Men UC kan alltså uppdatera ens inkomst innan slutskattebeskedet kommer? Hade räknat med att kunna söka samlingslån nu i April, men måste jag vänta till Augusti så fallerar hela min plan asså... F*n.
Logga in på skatteverket och kolla om det hsr uppkommit ändringar i din deklaration rfter att du godkände den
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp