• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Mer skit än vanlig skit!

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 538
Mottagna reaktioner
12 914
Poäng
9 787
Hoppas det är också tidsfråga innan bedragare råkar ut för nåt, inte bara hoppas -det är jag säker på, förr eller senare.
Ja bedrar dom fel person kan det innebära smärta..
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

sarkostik

Kunnig medlem
Poäng: 246
Blev medlem
14 Juli 2023
Meddelanden
254
Mottagna reaktioner
86
Poäng
246
Förmodligen Murphys lag "Anything that can go wrong will go wrong, and at the worst possible time." Brutalt tyvärr.
När man väl preppat och klarar av motgångar så inträffar dom nästan aldrig. Gäller att med seghet långsamt bygga upp den där skyddsmuren med bra fundament.
 

Patron

V.I.P
Poäng: 447
Blev medlem
15 September 2022
Meddelanden
521
Mottagna reaktioner
285
Poäng
447
Hoppas det är också tidsfråga innan bedragare råkar ut för nåt, inte bara hoppas -det är jag säker på, förr eller senare.
Det finns ju hackaren a.k.a Samurai som letar upp bedragare. Man kan ju hoppas det ploppar upp fler som honom som går på dom här småskaliga bedragarna också. Men det slutar förr eller senare alltid med karma för dom här som blåser folk.
 

AphexTwin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
4 Januari 2019
Meddelanden
1 929
Mottagna reaktioner
1 050
Poäng
867
Det finns ju hackaren a.k.a Samurai som letar upp bedragare. Man kan ju hoppas det ploppar upp fler som honom som går på dom här småskaliga bedragarna också. Men det slutar förr eller senare alltid med karma för dom här som blåser folk.
Alltså man kan ju alltid hoppas. Jag tog reda på adress och hade en tanke på att åka dit. Kommer ju hjälpa 0 % dock. Men man vill ju se fanskapet i ögonen på nåt sätt.
 

Patron

V.I.P
Poäng: 447
Blev medlem
15 September 2022
Meddelanden
521
Mottagna reaktioner
285
Poäng
447
Alltså man kan ju alltid hoppas. Jag tog reda på adress och hade en tanke på att åka dit. Kommer ju hjälpa 0 % dock. Men man vill ju se fanskapet i ögonen på nåt sätt.
Ja kan verkligen bara beklaga så lågt att bedra människor på det sättet dom borde skämmas.Nja beror på jag har gjort det en gång med framgång men kanske inte att rekomenderas för alla.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp