• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Mer skit än vanlig skit!

AphexTwin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
4 Januari 2019
Meddelanden
1 929
Mottagna reaktioner
1 050
Poäng
867
Nu orkar jag inte med detta längre. Känns som jag förkortat mitt liv med 20 år. Jag kommer inte bli gammal. Jag är så sönderstressad så jag vet inte var jag ska ta vägen. Ingen mat. Inte en krona på kontot. Folk frågar till höger och vänster om pengar som dom vill ha tillbaka. Sommaren är på ingång. Jag pluggar, får CSN men är inte i skick att jobba. Blir 1,8 månader utan pengar. Det kommer gå åt helvete detta. Jag vet inte vad jag vill få sagt. Jag orkar bara inte mer. Skolan går åt helvete får jag har ingen energi. Barnen tycker jag är kass och trött. Tabletterna som skall hjälpa gör mig till zombie. Ingenting går åt rätt håll. Bara en sån simpel sak som att behöva snus gör att jag sliter mitt hår. Hatar precis allt (ok inte barnen).
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

AphexTwin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
4 Januari 2019
Meddelanden
1 929
Mottagna reaktioner
1 050
Poäng
867
Tänkte dessutom göra ett klipp på
Marketplace så jag skulle klara månaden. Köpte en IPhone 13 för 1200 som jag tänkte jag kunde få 4000 för. Den kom aldrig. Väntat en vecka snart.

Livet.
 

Frasse1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
6 November 2011
Meddelanden
1 290
Mottagna reaktioner
416
Poäng
557
Håll ut, Får jag fråga om du har sökt om skuldsanering då kan du vara öppen och ärlig och säga som det är och att dom får vända sig dit.

kom ihåg att livet går vidare… ge inte upp.
 

AphexTwin