• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Mcgreg Invest (Axcept)

JGB

Viktig medlem
Poäng: 22
Blev medlem
12 April 2011
Meddelanden
92
Mottagna reaktioner
2
Poäng
22
Nej inga samtal, första gången måste de skicka avtalet via brev tror jag, sen kan du få det via mail och maila in direkt
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

hejsanhoppsan

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
31 Oktober 2011
Meddelanden
11
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
japp, det räcker. maila bara in det undertecknade avtalet, så betalar dom ut ganska snabbt, du kanske hinner få det idag redan. lycka till!!
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Betalar man för avslag? Hur mycket betalar man då? Är det svårt att få lån hos dem?
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Är det svårt att få lån hos Axcept? Jag uppfyller kraven men det står även att de gör kontroller hos samarbetspartners, vilka är dess? Om jag har ett lån hos Risicum kan de se detta? Tacksam för svar från någon som vet.
 

alex2

V.I.P
Poäng: 52
Blev medlem
14 Mars 2012
Meddelanden
366
Mottagna reaktioner
8
Poäng
52
Axecpt

nej de har även nät lån 4 klöver och 247 credit har du lån där så får du inte låna där.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Jag såg att jag nog inte uppfyller kraven då de kräver 100000 som disponibel inkomst, det är ju minus skatt och underskott av kapital. Hamnar då på 98000 så är det ju kört.
 

Jurgen

Kunnig medlem
Poäng: 72
Blev medlem
17 Februari 2012
Meddelanden
219
Mottagna reaktioner
18
Poäng
72
Går det inte att ha lån hos Axcept, 4klöver och 247credit samtidigt??
 

Flugsvampen

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
1 Augusti 2012
Meddelanden
57
Mottagna reaktioner
32
Poäng
137
Någon som fått lån hos McGreg trots låg inkomst? Det där med "disponibel inkomst" fattar jag int riktigt.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp