• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Maria N's väg mot att bli skuldfri

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 824
Mottagna reaktioner
6 292
Poäng
4 147
Jag vet, jag har redan fått den. Jag kommer ompröva vid godkänt annars behåller jag mitt extra jobb. Det var inga problem alls sa min handläggare, då kunde jag betala in mindre tills det godkänts om jag ej skulle ha råd med planen under omprövningen. Det var en skälig anledning sa hon. Hon sa att dem ej kräver av någon att arbeta mer än 100 procent och att jag kan ompröva det när som.
Bra plan och grattis till din nya framtid. <3
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Maria N

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 597
Blev medlem
11 Juni 2021
Meddelanden
1 043
Mottagna reaktioner
560
Poäng
597
Jag fick avslag på skuldsaneringen efter inledande. Motiveringen var några skulder som inkom under inledande som var för nya. Totalt ca 50.000kr, (35.000 av dessa var ett lån handläggaren redan visste om under samtalet) Byter jag extra jobb nu i januari bör de vara avklarade till i sommar. Får väl slänga in en ny ansökan i feb, mars då någonstans..
 

KalleSpelare

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
2 December 2021
Meddelanden
529
Mottagna reaktioner
240
Poäng
417
Juni 2022 den senaste..

Skit trist. Men då löser jag dem skulderna så borde det inte vara något problem sen kan man ju tycka.
Tråkigt. Oavsett så har du ju något att jobba emot och kan på något sätt se ett ljus i tunneln.


Vi kämpar, kämpar och snart är vi klara :)
 

Klister

Kunnig medlem
Poäng: 227
Blev medlem
5 Februari 2020
Meddelanden
276
Mottagna reaktioner
74
Poäng
227
Juni 2022 den senaste..

Skit trist. Men då löser jag dem skulderna så borde det inte vara något problem sen kan man ju tycka.
Ajdå, så skulder som är 1,5 år gamla är ”nya”.
Bådar inte gott för egen del.

Läst tråden och du gör ett fantastiskt jobb!
Du får försöka igen och förhoppningsvis godkänner dom då.
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 824
Mottagna reaktioner
6 292
Poäng
4 147
Jag fick avslag på skuldsaneringen efter inledande. Motiveringen var några skulder som inkom under inledande som var för nya. Totalt ca 50.000kr, (35.000 av dessa var ett lån handläggaren redan visste om under samtalet) Byter jag extra jobb nu i januari bör de vara avklarade till i sommar. Får väl slänga in en ny ansökan i feb, mars då någonstans..
Verkligen tråkigt, som jag sagt tidigare så verkar allt vara beroende på handläggare.
Jag hade lån som var några månader gamla.
Lån som jag betalat andra lån med samt betalat av privat skuld. Fick redovisa detta och sen var det inte något problem med det.
 

Kattmatt

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
23 Januari 2023
Meddelanden
204
Mottagna reaktioner
44
Poäng
157
Ajdå, så skulder som är 1,5 år gamla är ”nya”.
Bådar inte gott för egen del.

Läst tråden och du gör ett fantastiskt jobb!
Du får försöka igen och förhoppningsvis godkänner dom då.
Håller med dig... då lär det bli avslag här med
 

Kattmatt

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
23 Januari 2023
Meddelanden
204
Mottagna reaktioner
44
Poäng
157
Verkligen tråkigt, som jag sagt tidigare så verkar allt vara beroende på handläggare.
Jag hade lån som var några månader gamla.
Lån som jag betalat andra lån med samt betalat av privat skuld. Fick redovisa detta och sen var det inte något problem med det.
Det borde inte vara på det viset. Att allt ska handla om vilken handläggare man får
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp