• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Marginalenbank missad betalning

T

Törnrosa

Gäst
Poäng: 0
Har nu missta två betalningar hos dessa, någon som vet när de säger upp lånet? Jag kommer att kunna betala i kapp i slutet på maj.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

soffi

Kunnig medlem
Poäng: 197
Blev medlem
9 April 2019
Meddelanden
201
Mottagna reaktioner
64
Poäng
197
Har nu missta två betalningar hos dessa, någon som vet när de säger upp lånet? Jag kommer att kunna betala i kapp i slutet på maj.
När jag hade lån hos dom så missade jag 3 betalningar, det ända dom skickade hem var en varning efter 3dje betalningen att jag skulle betala det förfallna beloppet för att lånet inte ska sägas upp. Så om du betalar i slutet av maj så är det nog ingen fara.
 

krat

V.I.P
Poäng: 337
Blev medlem
19 Augusti 2014
Meddelanden
515
Mottagna reaktioner
126
Poäng
337
Ring dem. De är bra att göra med.
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 5 137
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
11 299
Mottagna reaktioner
7 559
Poäng
5 137
Vi ligger ofta efter med två betalningar, det händer inget mer än att de skickar ett brev där det står att de saknar två betalningar och vilket belopp man ska betala in. Sen betalar vi alltid nästkommande månad en av de två betalningarna och då ligger vi efter med en och sen blir det två igen när den nya avin förfaller... Så du kan vara lugn, betalar du i slutet av maj kommer inte att hända något.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp