• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

lurendrejare

ljht

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
26 Januari 2015
Meddelanden
579
Mottagna reaktioner
205
Poäng
407
Har nu fått PM om att han är otäck och hotar folk som lyckats blivit lurade av honom. Han var aldrig hotfull mot mig men det handlar förmodligen om att jag aldrig föll för hans tjat och att han inte fick min identitet.

Men det här är allvarligt! Föestår om det kan vara skrämmande att skriva att man blivit lurad om han dessutom är hotfull. Men snälla ni där ute skriv om ni blivit lurade så sätter vi stopp för det här. Jag skriver så mkt för att jag förstår att det sitter fler därute som förmodligen mpr jävligt illa pga av denne medlemen!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Nystart

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
30 Mars 2016
Meddelanden
963
Mottagna reaktioner
354
Poäng
487
Jag har inte fått PM.. Men ja läste om detta i andra trådar här på forumet.
 

Nystart

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
30 Mars 2016
Meddelanden
963
Mottagna reaktioner
354
Poäng
487
Har nu fått PM om att han är otäck och hotar folk som lyckats blivit lurade av honom. Han var aldrig hotfull mot mig men det handlar förmodligen om att jag aldrig föll för hans tjat och att han inte fick min identitet.

Men det här är allvarligt! Föestår om det kan vara skrämmande att skriva att man blivit lurad om han dessutom är hotfull. Men snälla ni där ute skriv om ni blivit lurade så sätter vi stopp för det här. Jag skriver så mkt för att jag förstår att det sitter fler därute som förmodligen mpr jävligt illa pga av denne medlemen!
Vem är denne medlem? Vet ni vem det är så skriv ut namnet.. De är väl inte så troligt att det är hans riktiga namn ändå. Men då vet vi andra
 

ljht

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
26 Januari 2015
Meddelanden
579
Mottagna reaktioner
205
Poäng
407
Han har använt olika namn. Men med det nicknamet han använde till mig har han inte postat ett enda meddelande offentligt. Jag inväntar svar från forumsägaren innan jag vill lägga ut nicknamet. Han är otäck och hotar, det här är inte ok. Om vi är flera kan vi gå ihop och sätta stopp på honom så snälla skriv. Skriv även om ni inte fått något av honom. Jag kan stå för hela anmälan och jag kommer inte outa någon som inte vill.
 

ljht

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
26 Januari 2015
Meddelanden
579
Mottagna reaktioner
205
Poäng
407
Vill bara skriva att jag nu har fått bekräftat att det är fler än en person som blivit utsatta för detta.
 

ljht

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
26 Januari 2015
Meddelanden
579
Mottagna reaktioner
205
Poäng
407
Jag vill tillägga att det vore nog det bästa för personen som gör det här att han åker fast. Han kan inte må bra själv som utsätter folk för detta. Det bästa vore om han kunde få hjälp och få ett stopp på detta. Tycker faktiskt synd om honom som gör detta. Han måste befinna sig i en väldigt jobbig situation.

Ska inte skriva mer nu men är så jäkla förtvivlad över att det sitter folk därute som blivit blåst och hotad av honom och som mår så jäkla dåligt pga detta. Så borde det inte få vara! Är glad att jag inte själv gick på det men har full förståelse för att andra har gått på det. Sättet han skriver på och man är i en eländig situation gör att man lätt trillar dit. Jag var nära själv... det värsta är att det nu sitter personer som blivit lurade och själv känner sig skamsna och rädda och inte vågar ställa den här människan till svars. Ett mycket fult sätt!
 

micke

Administratör
Poäng: 147
Moderator
Blev medlem
8 Augusti 2012
Meddelanden
78
Mottagna reaktioner
44
Poäng
147
Personen i fråga har blivit avstängd. Om någon blir kontaktad på liknande sätt i framtiden uppmanar vi er att kontakta oss omgående.

Angående PM-funktionen: som det ser ut idag kommer den få vara kvar då många använder denna för att stötta och hjälpa varandra.
 

kassekonomi

V.I.P
Poäng: 307
Blev medlem
15 Maj 2014
Meddelanden
627
Mottagna reaktioner
116
Poäng
307
Personen i fråga har blivit avstängd. Om någon blir kontaktad på liknande sätt i framtiden uppmanar vi er att kontakta oss omgående.

Angående PM-funktionen: som det ser ut idag kommer den få vara kvar då många använder denna för att stötta och hjälpa varandra.
Man borde få regga sitt personnummer vid registrering här. ser att många skapar flera konton, men att det är samma person.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp