• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

lån med uc score mindre bra behöver 20000

pettson65

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
7 Maj 2012
Meddelanden
35
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
hej har en uc score mindre bra, skulder på 157 000, 11 uc förfrågningar, inga betalningsanmärkningar 300 000 i inkomst. har lån hos timefinans, big bank, seb, nödkontanter,ge money, marginalen även cash2you och cashbuddy. Finns det någon annan man kan söka hos (behöver rensa sms lån). Har provat med thorn
men får avslag(för många sms förfrågningar tror jag.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Konstigt att du har mindre bra? Ganska hög inkomst och inte mycket skulder? Selene finans fick jag lån hos då har jag mindre inkomst än dig och mycket mer skulder! På en del verkar dom ta uc och en del soliditet, på mig det sistnämnda. Skadar ju inte att pröva
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Lendo då? Kan faktiskt få erbjudanden där fast man tror det är omöjligt. Hände mig och då har jag tredubbelt så mycket lån som dig och mindre inkomst.
 

pettson65

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
7 Maj 2012
Meddelanden
35
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
redan fått lån via lendo 2 gånger tror ni att det kan gå en gång till ? eller är det ingen ide och prova
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 054
Mottagna reaktioner
13 789
Poäng
9 547
Jag förstår inte riktigt detta förespråkande av Lendo när man har svårt att få lån,
Även om man (som jag) inte har en betalningsanmärkning så är du KÖRD via Lendo då jag har 30 förfrågningar hos UC.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp