• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Lån med betalningsanmärkningar?

Vaenni

Kunnig medlem
Poäng: 17
Blev medlem
6 September 2012
Meddelanden
101
Mottagna reaktioner
0
Poäng
17
Har du testat Nanokredit då? Dom är schyssta... Fick låna 2000 första gången och 6000 tror jag det var andra gången...
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Biatch

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
6 Augusti 2012
Meddelanden
7
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
4 klöver har jag lån hos och jag har många anmärkningar ;) Visserligen förvinner dem snart men ändå ;)
 

Greger

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
3 Januari 2012
Meddelanden
14
Mottagna reaktioner
1
Poäng
7
Låna med betalningsanmärkning

Hej.......

Funkar det?? Vilka ska man vända sig till?


Jag har några anmärkningar kvar, ca 10-15......inget skuldsaldo.....behöver lån på kanske 4000-5000.....vill gärna ha på längre än 30 dagar om det går att finna det!!!

Vad tror ni??? Finns det några långivare som accepterar detta????
 

troja

Viktig medlem
Poäng: 7
Blev medlem
6 September 2012
Meddelanden
71
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Det var konstigt att jag har 26 anmärkningar fått låna av meddelandelån,axcept , 33an, 4klöver,lanalana, 38an plus några till. men nu är dom betalda så skall försöka inte låna mer innan man hamnar i skiten.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Det var konstigt att jag har 26 anmärkningar fått låna av meddelandelån,axcept , 33an, 4klöver,lanalana, 38an plus några till. men nu är dom betalda så skall försöka inte låna mer innan man hamnar i skiten.

Vad är 33an för ett lånebolag? Dessutom om du orkar, vill du skriva exakta namn på de som godkänt dina lån trots 26 anmärkningar så vore det himla hyggligt
 

troja

Viktig medlem
Poäng: 7
Blev medlem
6 September 2012
Meddelanden
71
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
33an heter nog bara nätlån. ja lån har jag lånat av med ,cashbuddy, men har hyfsat årsinkomst så dom har nog gått på det mest kan jag tänka mig.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
33an heter nog bara nätlån. ja lån har jag lånat av med ,cashbuddy, men har hyfsat årsinkomst så dom har nog gått på det mest kan jag tänka mig.

Tack för att du svarar! Men hur nyligen fick du lån på tex lanalana och hur nya är dina bet.anmärkningar? Vad räknar du som hyfsad årsinkomst? Har 234000 själv och bet.anmärkningar men inte lyckats medatt få godkänt hos lanalana
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp