• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Lån med betalningsanmärkningar?

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Vaenni

Kunnig medlem
Poäng: 17
Blev medlem
6 September 2012
Meddelanden
101
Mottagna reaktioner
0
Poäng
17
Jag har "misskött kredit" så jag antar att det räknas som en anmärkning. Har fått lån från Daypay och PengarNu. Viaconto har jag haft lån hos också och det har funkat... och förskottslön har jag ansökt hos men inte fått besked ännu :) testa!
 

Vaenni

Kunnig medlem
Poäng: 17
Blev medlem
6 September 2012
Meddelanden
101
Mottagna reaktioner
0
Poäng
17
Förskottslön funkar perfekt! Blev beviljad 3000 alldeles nyss, men de kräver att få se lönespec. Jag har ganska låg inkomst och en anmärkning.
 

jonte

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
16 Februari 2012
Meddelanden
24
Mottagna reaktioner
1
Poäng
7
Hur lyckades du få igenom det på förskottslön?? ALLTID nekat om man har anmärkning!!
 

gran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 417
Blev medlem
3 Juni 2012
Meddelanden
1 876
Mottagna reaktioner
153
Poäng
417
Hur lyckades du få igenom det på förskottslön?? ALLTID nekat om man har anmärkning!!

nej det gör dom ju inte
dom drar ju i från din lön när den kommer in på kontot
jag har 2 små anmärkningar och tjänar i och för sig rätt bra
har aldrig stött på patrull av förskottslön
de är bland de bästa
 

fia

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
29 Maj 2012
Meddelanden
14
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Arwus

Nej, jag har inte lånat av Arwus. Tycker att deras hemsida verkar lite knepig, plus att omdömena om dem i vissa trådar på denna sida verkar lite tveksamma.
Detta har gjort mig lite tveksam att ansöka hos Arwus, men hur är de egentligen???
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Arwus = hemska i sin attityd, hotfulla!!

Jag kan ju bara säga att de var hemska i sin attityd när jag inte kunde betala tillbaka lånet i tid.. de var hotfulla och mycket obehagliga !!
Jag kommer ALDRIG mer låna utav dem!
Först hade jag blivit lovad av dem att få betala tillbaka ett visst datum men sen helt plötsligt fick jag ett mail att jag skulle betala in hela skulden omgående... då svarade jag dem att "så här kan ni väl inte göra... jag har ju blivit lovad att få betala tillbaka skulden den 20 december..." då svarade han: "Du skall ha klart för dig att jag kan göra mycket mer än så!!! " Du skulle betala hela skulden efter 30 dgr. har du gjort det ?"

Nää de är ena riktiga idioter... man vill inte ha med dem att göra!!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp