• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Kronofogden existensminimum

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

tavelramen

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
27 Februari 2018
Meddelanden
480
Mottagna reaktioner
127
Poäng
327
Håller med och mycket märkligt att moderatorerna tillåter direkta påhopp och kränkande kommentarer som förekommer här titt som tätt.
Jag har nånstans lärt mig acceptera kränkande kommentarer i mitt vanliga liv så kan ta det men det finns nog folk som står på gränsen att leva o inte leva i sitt ekonomiska liv så för dem kan små saker vara stora
 

tavelramen

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
27 Februari 2018
Meddelanden
480
Mottagna reaktioner
127
Poäng
327
Vad jag vill skriva nu år inget rättfärdigande eller liknande! Men har någon här sett på i huvudet på en gärningsman eller liknande, mobbning elaka kommentarer genom åren osv osv formar folk mer än man tror. Bara skolåren är enormt formande, jag lider fortfarande över vissa saker även som vuxen sedan länge. Man måste förstå att det man skriver eller säger kan forma en människa eller påverka någon att må ännu sämre, man kanske inte begår brott men man kanske gräver sig allt längre ner, bedövar sig med alkohol, eller annat bedövande. Man kanske trycker ner sig längre o längre tills man inte lever mer. Man måste förstå att ord på ett forum kan ha vikt! Folk har känslor och på ett forum som detta mår säkert många dåligt och är stressade, man behöver inte vara lyxfällan kandidat för att hamna o problem. Även om man är så kan det finnas djupa problem som man inte bör belastas för hårt för! Sorjligt hur man behöver trycka ner andra!? För att?!
 

kalaspuffar

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
12 Juni 2021
Meddelanden
304
Mottagna reaktioner
229
Poäng
407
Håller med och mycket märkligt att moderatorerna tillåter direkta påhopp och kränkande kommentarer som förekommer här titt som tätt.
Vi har ju en moderator som står för stor del utav kränkande kommentarer och påhopp också.
Som medvetet misstolkar vad folk skriver och ger kränkande och hånande meddelanden baserat på det.
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 387
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
27 944
Mottagna reaktioner
13 595
Poäng
10 387
Vi har ju en moderator som står för stor del utav kränkande kommentarer och påhopp också.
Som medvetet misstolkar vad folk skriver och ger kränkande och hånande meddelanden baserat på det.
Det tolkas så ja och det är fel.

Det finns en knapp om att anmäla inlägg. Den funktionen kan man anmäla inlägg med, det är enklaste sättet att flagga för ett inlägg man tycker är fel. Jag kollade snabbt nu och inget är anmält och I tråden vet jag inte var det är heller, hittar mest en massa inlägg att man håller med, men inga höll med så pass att man anmält inlägget?
 

KassaKon

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 307
Blev medlem
30 Januari 2019
Meddelanden
3 086
Mottagna reaktioner
1 967
Poäng
1 307
Försökte upplysa en vän i den sitsen om det enkla och nyttiga med att baka eget knådfritt bröd med jäst och blötlägga bönor, göra storkok och frysa in, samt lära sig uppskatta rotfrukter. Föll för rätt döva öron. Sådana åtgärder ligger tydligen bortom det mänskligt möjliga, trots att det är min vardag. Med knådat bröd och två jäsningar i mitt fall ska tilläggas.
Obegripligt! När vi hade det som sämst njöt vi av hembakat bröd, även bullar ( lite modifierat recept men gott), hemgjord ärtsoppa och rotfrukter i diverse varianter. Vi gick aldrig hungriga!
 

Zoolie

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
13 Juli 2020
Meddelanden
109
Mottagna reaktioner
55
Poäng
177
Det tolkas så ja och det är fel.

Det finns en knapp om att anmäla inlägg. Den funktionen kan man anmäla inlägg med, det är enklaste sättet att flagga för ett inlägg man tycker är fel. Jag kollade snabbt nu och inget är anmält och I tråden vet jag inte var det är heller, hittar mest en massa inlägg att man håller med, men inga höll med så pass att man anmält inlägget?
Vederbörande lämnade inget namn men du tog åt dig ja förstår inte heller att du är så spydig och kränkande när du sedan hjälper vissa med bra info
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp