• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Kreditidag, lån upp till 3000 kr

O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Låna under 24 år?

Finns det någon som kunnat låna trots att dom är under 24 år?
Tycker åldersgränsen låter lite hög?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Lite frågor

Hej! Jag undrar om någon här har lånat av Kredit idag på sistone och vet om de fungerar och är igång? Är de svåra att få lån hos? Jag läste någon kommentar om att man fick avslag vid mycket underskott av kapital. Stämmer detta? Jag såg att annars att inkomstkravet bara vara 80000 på ett år. Om man tjänar runt 100000 men har en del underskott av kapital tror ni man har en chans att låna hos Kreditidag?
 

moonman

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
30 Maj 2012
Meddelanden
14
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Tummen upp till denna sida, 1000kr gick smärtfritt. Tog ca 30 min innan cashen fanns inne.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Hur bra som helst, snabba med mailen, fråga det ni undrar över, dom svarar direkt !
 

Checkman

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
26 Februari 2013
Meddelanden
14
Mottagna reaktioner
1
Poäng
7
känns som att det är lite många som skriver positiva inlägg i den här tråden? kreditidag själva som står för en del av inläggen eller? vore ju inte första gången...
 

panathinaikos

Viktig medlem
Poäng: 12
Blev medlem
14 December 2012
Meddelanden
58
Mottagna reaktioner
2
Poäng
12
Kreditidag funkar kanon från mina egna erfarenheter! Lånade 3000 förra veckan.. Gick helt smärtfritt! Så jag har bara positivt att säga.
 

tt2

V.I.P
Poäng: 42
Blev medlem
14 Februari 2012
Meddelanden
558
Mottagna reaktioner
1
Poäng
42
Fick du 3000 första gången?
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Kreditidag

Någon som fått lån hos Kreditidag efter att första lånet hamnat på Intrum Justitia inkasso och haft avbetalningsplan?
Godkänner dom skuldsaldo? Någon som vet? det står att dom inte godkänner betalningsanmärkningar men skuldsaldo är ju något annat..
Tacksam för svar..
 

Gassen02

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
11 December 2012
Meddelanden
14
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Hej! Jag undrar om någon här har lånat av Kredit idag på sistone och vet om de fungerar och är igång? Är de svåra att få lån hos? Jag läste någon kommentar om att man fick avslag vid mycket underskott av kapital. Stämmer detta? Jag såg att annars att inkomstkravet bara vara 80000 på ett år. Om man tjänar runt 100000 men har en del underskott av kapital tror ni man har en chans att låna hos Kreditidag?
Hej!
Det är ett bluffföretag! Jag lånade 1.000:- betalade tillbaka med en veckas marginal. Blev sedan nekad ens 500:- vid andra försöket. De hänvisade till att de ändrat sin utlåningspolicy men jag har precis samma uppgifter som tidigare. Nä, de vill bara suga ut ansökningsavgiften på 30:- Alla sms-låneföretag som ska ha pengar via sms för att låna ut är förlegat. Om du nödvändigt behöver ett sms-lån ta då någon som inte debiterar dig för ansökningen! /Martin
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp